Det her må jeg altså ud med... Måske andre der også har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Nessie

Jeg kan kke huske at jeg havde nogle grimme drømme mens jeg var gravid, eller også har jeg fortrængt dem

Men efter jeg havde født, drømte jeg at jeg skulle vaske tøj, og var gået i kælderen, og for at have armene fri lagde jeg Daniel på et vasketøjsstativ, som jeg af en eller anden grund havde sat ind på et lille toilet vi har dernede, og da jeg kom tilbage, var han faldet igennem tremmerne, og lå på gulvet som en ødelagt dukke.

Den drøm har virkelig plaget mig, men det er jo nok mest tanken om at der skulle ske ham noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Nessie

Bshizzle skriver:

Puha Ja..!! ... Har drømt at jeg gik i fødsel og ventede 1 barn...
Men under fødslen stod en JM og talte alle de 11 babyer der kom ud..

.. Jeg vågnede faktisk med et chok og nåede at give kæresten en albue i ryggen  

En anden drøm.. ( bare ik lige om baby.. )..
Drømte at nogle stod ude foran vinduet og holdte øje med os mens vi sov..
Jeg hørte derefter nogle komme ind i soveværelset og kæresten sov videre!!!
Jeg vågner liiiiiiiige idet at jeg skal til at slå den ene tyvknægt.. og jeg når lige at slå min kære søde kæreste i ryggen med knytnæve ....

Han vågnede selvfølgelig.. og jeg undskyyyyyyldte så meget jeg kunne og lå i ske med ham resten af natten

Jeg har også engang drømt at der stod en stor mand med hat, og kiggede ind af mit badeværelsesvindue. Da jeg vågnede turde jeg ikke gå ud at tisse, før det var blevet lyst

Og man kunne for øvrigt slet ikke kigge ind af det vindue

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

bette skriver:

jeg drømte engang mens jeg var gravid med den første at jeg fødte en fisk

Ej hvor klamt... og ubehageligt... 

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

Lollo1987 skriver:

ca uge 6-7 er ikke helt sikker

Jeg må ærligt indrømme at jeg tidligt begyndte at have mystiske drømme om baby i maven... 

Anmeld

20. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Mira0911 skriver:

Oplevet nogle ulækre drømme under Jeres graviditet... 

Jeg oplevede min mest ulækreste i nat... 

Jeg drømte at jeg var i bad, og da jeg næsten var færdig med badet, stod jeg bare og sundede mig, pludselig går jeg i fødsel.. Jeg kigger på maven og ser en tynd hinde springe, hvor barnet kommer ud og jeg selv tager i mod barnet, mens alle de andre sover... 

Virkelig ulækker og ubehagelig drøm... 

Har I drømt noget mystisk, ulækkert i jeres graviditet? 

Jeg drømte at det var edderkopper jeg havde i maven .. og de bare kom ud efter de havde sprækket min mave op ..

Kæresten vækkede mig fordi jeg lå og skreg og græd, og græd stadig da jeg vågnede ..   Er bare hunderæd for edderkopper .. Men drømte meget om dem under min graviditet

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

MillesMor111010 skriver:

Jeg drømte at det var edderkopper jeg havde i maven .. og de bare kom ud efter de havde sprækket min mave op ..

Kæresten vækkede mig fordi jeg lå og skreg og græd, og græd stadig da jeg vågnede ..   Er bare hunderæd for edderkopper .. Men drømte meget om dem under min graviditet

Sikke en grim drøm... 

Anmeld

20. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Mira0911 skriver:

Sikke en grim drøm... 

Ja  men havde sådanne mareridt stortset hver nat under min graviditet ..

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

MillesMor111010 skriver:

Ja  men havde sådanne mareridt stortset hver nat under min graviditet ..

Det er slet ikke sjovt sådan noget... Jeg har dem ikke hver nat.. de kommer bare sådan engang imellem... 

Anmeld

20. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Mira0911 skriver:

Det er slet ikke sjovt sådan noget... Jeg har dem ikke hver nat.. de kommer bare sådan engang imellem... 

Det er skrækkeligt  dumme hormoner

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

MillesMor111010 skriver:

Det er skrækkeligt  dumme hormoner

Ja lige præcis... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.