Min kusine har fødselsdag i morgen og har ønsket sig dessert... Mmm... Jeg er bare helt blank. Ikke fordi jeg ikke kan lide dessert - Me looove... Men jeg laver jo mest kager. så jeg kan bare ikke rigtig lige komme på noget Mmm...
Syntes bare budding eller chokomouse er lidt kedeligt. (altså jeg syntes det smager enormt godt hehe), men ikke lige fødselsdags agtigt... Hun siger: Noget med chokolade?!... :-S
Så jeres bedst ærmerystet dessert, der er 'noget med chokolade'... og ikke abemad, for det er heller ikke noget til en 20 års fødselsdag. Mmm... 
PLZ. HELP!!!!
Her er en nem men SUPER lækker chokolade kage 
200 g. god mørk chokolade.
4 æg.
125 g. smør.
200 g. sukker.
60 g. mel.
Smelt smør og chokolade. Pisk det derefter sammen med æg, sukker og mel (som er pisket sammen først). Smør en form (bedst med en springform) med smør som derefter drysses med mel (hæld det overskydende mel ud). Hæld dej blandingen i formen og stil kagen på midterste rille i en KOLD ovn der sættes på ca. 175 g.(varmluft) i ca. 35-45 min.
Kagen er færdig når den slipper en træpind uden "våd" dej på. Hvis kagen bliver mørk på toppen inden den er færdig så læg et stykke staniol over....
MUMS den er bare SÅÅÅ god 
Anmeld