Ryst en dejlig dessert ud af ærmet :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Buckley

Jeg har den bedste opskrift på brownies :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Zafir

Lotte flindt skriver:

Jeg har den bedste opskrift på brownies :-)

Æææælsger brownies Smid den gerne - uanset om den kommer i brug i morgen eller en anden dag

Anmeld

19. juni 2011

muzen

flydene indre den er bare så lækker også servere den med en rigtig god vanillie is til, eks cartedor

den er mega nem og lave og ligner en million :-D

Anmeld

19. juni 2011

betski

Min kusine har fødselsdag i morgen og har ønsket sig dessert... Mmm... Jeg er bare helt blank. Ikke fordi jeg ikke kan lide dessert - Me looove... Men jeg laver jo mest kager. så jeg kan bare ikke rigtig lige komme på noget Mmm...

Syntes bare budding eller chokomouse er lidt kedeligt. (altså jeg syntes det smager enormt godt hehe), men ikke lige fødselsdags agtigt... Hun siger: Noget med chokolade?!... :-S

Så jeres bedst ærmerystet dessert, der er 'noget med chokolade'... og ikke abemad, for det er heller ikke noget til en 20 års fødselsdag. Mmm...

PLZ. HELP!!!!

Her er en nem men SUPER lækker chokolade kage

200 g. god mørk chokolade.

4 æg.

125 g. smør.

200 g. sukker.

60 g. mel.

Smelt smør og chokolade. Pisk det derefter sammen med æg, sukker og mel (som er pisket sammen først). Smør en form (bedst med en springform) med smør som derefter drysses med mel (hæld det overskydende mel ud). Hæld dej blandingen i formen og stil kagen på midterste rille i en KOLD ovn der sættes på ca. 175 g.(varmluft) i ca. 35-45 min.

Kagen er færdig når den slipper en træpind uden "våd" dej på. Hvis kagen bliver mørk på toppen inden den er færdig så læg et stykke staniol over....

MUMS den er bare SÅÅÅ god

Anmeld

19. juni 2011

Mi

Chokolade fondu  Smelt chokolade, og så har i noget frugt (helt sikkert jordbær), marcipankugler, valnødder og lign som i sidder og dypper i den varme chokolade. Det er bare SÅ lækkert

Anmeld

19. juni 2011

Majbriteriksen

Hvad med blødende chokolademuffins. Elsker dem. De skal laves fra morgenstunden af, og så i fryseren. Så kan du vente med at bage dem til du kommer. De er så lækre når de serveres varme med skovbærsovs og vanilieis til. Det har altid været et hit ved alle vores gæster. Især når de tager 1 skefuld og chokoladen bare flyder ud af dem

Anmeld

19. juni 2011

Zafir

Majbriteriksen skriver:

Hvad med blødende chokolademuffins. Elsker dem. De skal laves fra morgenstunden af, og så i fryseren. Så kan du vente med at bage dem til du kommer. De er så lækre når de serveres varme med skovbærsovs og vanilieis til. Det har altid været et hit ved alle vores gæster. Især når de tager 1 skefuld og chokoladen bare flyder ud af dem

Lyder også lækkert

Anmeld

19. juni 2011

Majbriteriksen

Zafir skriver:

Lyder også lækkert

Vil sige at jeg holdte en tøsekomsammen for nogle måneder siden. Der var 10 høns og der var ikke stille i hønsegården de første timer. Først da deserten kom på bordet-så blev der ro.

Opskriften kan du finde på opskrifter.dk under blødende chokoladekage med brombærkompot

Øv, nu har jeg lyst til dessert

Anmeld

19. juni 2011

siw84

du kan også lave Panna Cotta.. super nem og lækker dessert.. og som en let, ikke en tung dessert som godt kan blive for meget synes jeg

Anmeld

19. juni 2011

Zafir

siw84 skriver:

du kan også lave Panna Cotta.. super nem og lækker dessert.. og som en let, ikke en tung dessert som godt kan blive for meget synes jeg

Hvad er det? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.