Pusletaske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Anonym trådstarter

LC skriver:

Synes det er helt iorden at købe en designer pusletaske...

Virker ikke som om det er for at være snobbet du vil have den, eller for at skilte med designeren, men fordi du synes det er en fed taske... Så synes jeg det er fint...

Kan godt være det bare er mig, men synes det er dårligt med de mødre der har en dyr designer pusletaske og så brokker de sig konstant over deres økonomi fordi de igen skal ud og købe nyt tøj til deres barn... Men som du selv skrive hvis økonomien er til det, så er det jo heller ikke situationen for dig..

Jeg har i mange år samlet på designer tasker og en pusletaske vil jeg gerne have skal være unik.. ligesom vores barnevogn er... kan godt lide at være nede på jorden på den eksklusive måde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Tror du ikke bare de kikker fordi det ser sjovt ud at du gør i joggingbukser, islænder og designertaske...hehe..

nej fordi kender du de der øjne folk kan sende hvor man bare føler man bliver slået ihjel? 

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Den taske jeg købte da jeg var gravid kostede 2200 kr... Har man pengene, go for it... Det er nu dejligt at føle sig lækker også med pusletasken...

Har det også sådan .. det er penge jeg har sparet op og jeg har med vilje ikke købt nogle designer tasker i en længere periode fordi jeg gerne ville vente til at jeg skulle købe en der skulle bruges til barnevognen.. 

Anmeld

19. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

nej fordi kender du de der øjne folk kan sende hvor man bare føler man bliver slået ihjel? 

hehe...nej, dem kender jeg godt nok ikke...men jeg ser altså heller ikke så meget på andre mennesker...og da slet ikke hvor og hvordan de ser på mig...jeg er så uendelig ligeglad og har aldrig skænket det en tanke at min påklædning skulle genere andre...

Anmeld

19. juni 2011

LC

Anonym skriver:

Jeg har i mange år samlet på designer tasker og en pusletaske vil jeg gerne have skal være unik.. ligesom vores barnevogn er... kan godt lide at være nede på jorden på den eksklusive måde... 

Så ville jeg synes det var fedt hvis du havde en designer pusletaske...

Er det en bestemt du har set på?

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

hehe...nej, dem kender jeg godt nok ikke...men jeg ser altså heller ikke så meget på andre mennesker...og da slet ikke hvor og hvordan de ser på mig...jeg er så uendelig ligeglad og har aldrig skænket det en tanke at min påklædning skulle genere andre...

Hmm så er du sku heldig fordi de er ikke rare... Er som nævnt en ret ydmyg person og hader negativ opmærksomhed.. og jeg bruger altid mine tasker, de står jo ikke i et skab hvorfor skulle de dog det...

Håber sku en gang at nå dertil hvor jeg er ligeglad med om folk ser skævt til en.. er jeg jo i min grund holdning gider bare ikke det der "snob jeg bor i hellerup-look" 

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

LC skriver:

Så ville jeg synes det var fedt hvis du havde en designer pusletaske...

Er det en bestemt du har set på?

Har lidt øje på en prada der matcher min barnevogn i farven og ellers vil jeg gerne have en gammel vintage Louis Vuitton jeg så for mange år sidden og ikke set sidden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.