Pusletaske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvis ens økonomi er til det, er det så for absourt at købe en designertaske hvis man er samler af dem?? 

Ved godt at jeg burde være fuldstændig røv ligeglad med hvad alle andre end min kæreste og jeg mener, men ligesom jeg ofte tænker over hvilke sammenhæng jeg bruger mine designer tasker i fordi jeg ikke gider virke snobbet så gider jeg heller ikke virke snobbet når jeg skal vise jeg er mor? 

Fordi det er jeg virkelig ikke, jeg ELSKER bare designer tasker... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

skønneunger

Anonym skriver:

Hvis ens økonomi er til det, er det så for absourt at købe en designertaske hvis man er samler af dem?? 

Ved godt at jeg burde være fuldstændig røv ligeglad med hvad alle andre end min kæreste og jeg mener, men ligesom jeg ofte tænker over hvilke sammenhæng jeg bruger mine designer tasker i fordi jeg ikke gider virke snobbet så gider jeg heller ikke virke snobbet når jeg skal vise jeg er mor? 

køb hvad du vil have hvis økonomien er til det op i bagdelen med hvad andre folk syntes så længe du kan lide den!

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

køb hvad du vil have hvis økonomien er til det op i bagdelen med hvad andre folk syntes så længe du kan lide den!

Er egentlig også min grundholdning.. bliver bare så skide tit mødt med de der ondt i røven blikke og bliver ofte stemplet.. selvom jeg kommer gående i træningsbukser og islandsk trøje med sådan en taske 

Anmeld

19. juni 2011

skønneunger

Anonym skriver:

Er egentlig også min grundholdning.. bliver bare så skide tit mødt med de der ondt i røven blikke og bliver ofte stemplet.. selvom jeg kommer gående i træningsbukser og islandsk trøje med sådan en taske 

de er sikkert bare misundelige på din taske folk der har ondt i bagdelen over hvad andre gør er som regel misundelige.

Anmeld

19. juni 2011

LC

Synes det er helt iorden at købe en designer pusletaske...

Virker ikke som om det er for at være snobbet du vil have den, eller for at skilte med designeren, men fordi du synes det er en fed taske... Så synes jeg det er fint...

Kan godt være det bare er mig, men synes det er dårligt med de mødre der har en dyr designer pusletaske og så brokker de sig konstant over deres økonomi fordi de igen skal ud og købe nyt tøj til deres barn... Men som du selv skrive hvis økonomien er til det, så er det jo heller ikke situationen for dig..

Anmeld

19. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg ville ALDRIG spekulere over hvilke tasker andre har...jeg ser det ikke og aner ikke engang hvad der er design og hvad der er H&M....så dem der kender de tasker er vel kvinder der også går op i det og de synes vel det er fedt..

Jeg synes man skal gøre som man vil....altid.. og bliver du gladere af at have mos og bleer i design frem for noget andet, jamen, hallo...så er det da det det skal være..

Anmeld

19. juni 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Den taske jeg købte da jeg var gravid kostede 2200 kr... Har man pengene, go for it... Det er nu dejligt at føle sig lækker også med pusletasken...

Anmeld

19. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Tror du ikke bare de kikker fordi det ser sjovt ud at du gør i joggingbukser, islænder og designertaske...hehe..

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

de er sikkert bare misundelige på din taske folk der har ondt i bagdelen over hvad andre gør er som regel misundelige.

Du har med garanti ret.. er bare sådan en skide ydmyg person der hader negativ opmærksomhed 

Anmeld

19. juni 2011

Hertzum77

Hvis du har pengene til den taske du synes er den fedste taske, skal du da købe den. Du skal ihvertfald ikke holde dig tilbage for andres skyld 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.