Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Philippa skriver: Helt iorden.. Jeg havde det også selv sådan nogle gange, men købte alligevel tøjet til når han blv den størrelse
Helt iorden..
Jeg havde det også selv sådan nogle gange, men købte alligevel tøjet til når han blv den størrelse
hvor gammel vil han da være før han skal bruge 92... mener at tøjet i 80'erne er til børn omkring 1 år...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil gerne købe de to par smækbukser i størrelse 92!
Pris?
bullerbassen skriver: De sko der står forest til venstre - hvilken mærke & str & stand
De sko der står forest til venstre - hvilken mærke & str & stand
Det er bisgaard. det er de mørkebrune ikk?? de er lidt slidte, men du kan få dem til 35.- + porto
Malunsesmutti skriver: Jeg vil gerne købe de to par smækbukser i størrelse 92! Pris?
150.- stk. for to kan du får dem så 220 + porto.
(de er som nye)
isabellamor skriver: hvor gammel vil han da være før han skal bruge 92... mener at tøjet i 80'erne er til børn omkring 1 år...
min kusine på et år bruger næsten 92.. Det er forskelligt, hvad de bruger.. Men ca. et til halvandet år..
Philippa skriver: 400.- for jakken. Den er stor i det faktisk.. Ups.. Mente stor
400.- for jakken. Den er stor i det faktisk.. Ups.. Mente stor
Hvad er nyprisen for jakken?
kamtok skriver: Hvad er nyprisen for jakken?
Den kostede 900.- fra ny af
Philippa skriver: min kusine på et år bruger næsten 92.. Det er forskelligt, hvad de bruger.. Men ca. et til halvandet år..
jeg vil gerne lige tænke over det så
isabellamor skriver: jeg vil gerne lige tænke over det så
Helt i orden
Philippa skriver: 150.- stk. for to kan du får dem så 220 + porto. (de er som nye)
Det er i orden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128