Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: måske katvig heldragten den sorte. og småfolk heldragten med æbleprint.
måske katvig heldragten den sorte. og småfolk heldragten med æbleprint.
Nu har jeg skrevet størrelserne
Ku godt se det andet måske var for besværligt ))
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Philippa skriver: Sælges desværre da det er blevet for småt. Kommer fra et ikke ryger hjem. Kom med et bud. Størrelser body:Hummel: 62IdaT blå: 68IdaT grøn: 56 Størrelser for smækbukser:Molo: 92Katvig brun: 92Katvig sort: 86 Størrelser for bukser: Molo sort tern: 86Molo stribede: 86Molo rum: 86Molo med tryk bag på: 92 Størrelser på heldragter:Katvig sort: 98Katvig grøn stribede: 86Katvig brun stribede: 86Ej sikke leg med ugle på ryggen: 92Holly blå: 92Småfolk grøn: 68Molo lam: 68
Sælges desværre da det er blevet for småt. Kommer fra et ikke ryger hjem. Kom med et bud.
Størrelser body:Hummel: 62IdaT blå: 68IdaT grøn: 56
Størrelser for smækbukser:Molo: 92Katvig brun: 92Katvig sort: 86
Størrelser for bukser: Molo sort tern: 86Molo stribede: 86Molo rum: 86Molo med tryk bag på: 92
Størrelser på heldragter:Katvig sort: 98Katvig grøn stribede: 86Katvig brun stribede: 86Ej sikke leg med ugle på ryggen: 92Holly blå: 92Småfolk grøn: 68Molo lam: 68
morethanperfect skriver: Priser og str. på billede 5 og 6 ?
Priser og str. på billede 5 og 6 ?
Nu det rettet.. Har skrevet størrelserne nu
Philippa skriver: Nu det rettet.. Har skrevet størrelserne nu
Tusind tak .. Desværre intet i 74 .. Hehe
B&J skriver: Det er en vinterjakke ikke ?? (mente du sort eller stor?) det er fordi min dreng er i en lille 80 nu han er ikke så stor og den er bare sååå flot men vil gerne høre hvad du vil have for er altså ikke så god til priser og ved jo ikke hvad den stod i til at starte med og hvor brugt og slidt den er men håber du vil give mig en pris
Det er en vinterjakke ikke ?? (mente du sort eller stor?)
det er fordi min dreng er i en lille 80 nu han er ikke så stor og den er bare sååå flot
men vil gerne høre hvad du vil have for er altså ikke så god til priser og ved jo ikke hvad den stod i til at starte med og hvor brugt og slidt den er
men håber du vil give mig en pris
400.- for jakken. Den er stor i det faktisk.. Ups.. Mente stor
SpunkenJo skriver: Hva er størrelserne på fodtøjet?
Hva er størrelserne på fodtøjet?
23/24
NNu er der kommet størrelser, ku godt se det andet var for besværligt
Philippa skriver: 23/24
morethanperfect skriver: Tusind tak .. Desværre intet i 74 .. Hehe
Ikke lige nu
Philippa skriver: 400.- for jakken. Den er stor i det faktisk.. Ups.. Mente stor
det var rimelig meget over det jeg lige ville give øv øv men pyt håber du får den solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128