Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Uh der er forskellige grunde til at jeg har valgt at skifte hospital, men som det ser ud nu bliver det Riget .
Uh der er forskellige grunde til at jeg har valgt at skifte hospital, men som det ser ud nu bliver det Riget .
Okay Åhh, jeg synes der er lang tid til Nov
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miia90 skriver: Okay Åhh, jeg synes der er lang tid til Nov
Hehe, ja det synes jeg også. Men om lidt er det August, og så nærmer det sig
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Og baby hyggede sig. Den sprællede, dansede og lå på maven og hyggede sig. Scanningen viste at baby var fuldstændig gennemsnitlig og passede perfekt til den skønnede længde af graviditet. Manden var desværre ikke med, og heldigvis kunne vi ikke se kønnet, da det er manden som vil vide det og ikke jeg. Den lå med sammenklemte lår, hehe. Så ja, en lille spirevip med hang til generthed Og så tror jeg lige der kommet et mavebillede senere. Til ære for veninderne og jer andre herinde som er nysgerrige
Og baby hyggede sig. Den sprællede, dansede og lå på maven og hyggede sig.
Scanningen viste at baby var fuldstændig gennemsnitlig og passede perfekt til den skønnede længde af graviditet.
Manden var desværre ikke med, og heldigvis kunne vi ikke se kønnet, da det er manden som vil vide det og ikke jeg. Den lå med sammenklemte lår, hehe.
Så ja, en lille spirevip med hang til generthed
Og så tror jeg lige der kommet et mavebillede senere. Til ære for veninderne og jer andre herinde som er nysgerrige
Åhhh...hvor skønt... tillykke med en helt gennemsnitlig lille bebs..:9
Eva. skriver: Åhhh...hvor skønt... tillykke med en helt gennemsnitlig lille bebs..:9
Hi hi tak
jubii hvor er det dejligt.Tillykke med de gode nyheder smukke.Glæder mig til at se mavebillede og se den lille bebs når den er færdigbagt
Kruse90 skriver: jubii hvor er det dejligt.Tillykke med de gode nyheder smukke.Glæder mig til at se mavebillede og se den lille bebs når den er færdigbagt
Ja også jeg!! Kan ikke vente. Glæder mig helt vildt. Synes livet er fantastisk pt. Der sker så meget godt for mig og omkring mig. 2011 er bare et fedt år.
Krydser lidt fingre for at i lige laver en baby i ferien
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja også jeg!! Kan ikke vente. Glæder mig helt vildt. Synes livet er fantastisk pt. Der sker så meget godt for mig og omkring mig. 2011 er bare et fedt år. Krydser lidt fingre for at i lige laver en baby i ferien
Og du har SÅ meget fortjent det jeg glæder mig også til at se mavebillede og især når det lille ønskebarn melder sin ankomst
Hvor lyder det bare helt fantastisk!!!
åhh hvor er det fantastisk søde ihhh det er bare så fedt, synd manden ikke var med. Håber han kommer med næste gang
Årh hvor dejligt at høre søde...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128