Var til scanning igår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Og baby hyggede sig. Den sprællede, dansede og lå på maven og hyggede sig. 

Scanningen viste at baby var fuldstændig gennemsnitlig og passede perfekt til den skønnede længde af graviditet.

Manden var desværre ikke med, og heldigvis kunne vi ikke se kønnet, da det er manden som vil vide det og ikke jeg. Den lå med sammenklemte lår, hehe. 

Så ja, en lille spirevip med hang til generthed  

Og så tror jeg lige der kommet et mavebillede senere. Til ære for veninderne og jer andre herinde som er nysgerrige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

morethanperfect

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Scanningen viste at baby var fuldstændig gennemsnitlig og passede perfekt til den skønnede længde af graviditet.

Manden var desværre ikke med, og heldigvis kunne vi ikke se kønnet, da det er manden som vil vide det og ikke jeg. Den lå med sammenklemte lår, hehe. 

Og så tror jeg lige der kommet et mavebillede senere. Til ære for veninderne og jer andre herinde som er nysgerrige 

Dejligt og høre smukke ! 

Anmeld

19. juni 2011

Miia90

Dejligt det gik godt var det NF ?

glæder mig til og se din mave

Anmeld

19. juni 2011

ønskebørn74

WEEEEE, hvor er det godt!!!!  Dygtig lille bebs!!!! Jeg glæder mig vildt til at se dit mave billede!!!!!

Anmeld

19. juni 2011

Sofiedk

Hvor fedt du lige havde tid til at komme til scanning, hvor endte du med at tage hen? Kan godt forstå du valgte et lille tjek. Det er virkelig lang tid at vente 8 uger på MD

Glæder mig til at se mavebillede, det er jo lidt svært at kunne følge med helt hernede fra

Anmeld

19. juni 2011

Miia90 skriver:

Dejligt det gik godt var det NF ?

glæder mig til og se din mave

Tak  Nej NF var for 4 uger siden. Det var blot en hyggescanning 

Anmeld

19. juni 2011

Miia90

Tak  Nej NF var for 4 uger siden. Det var blot en hyggescanning 

Anmeld

19. juni 2011

Miia90 skriver:

Mest fordi jeg jo have en lidt øv oplevelse med NF, samt at der er lidt kludder i systemet fordi jeg har skiftet hospital. Så venter stadig på MD tid...  

Så da muligheden bød sig hos en jeg kender sagde jeg da ja tak! 

Anmeld

19. juni 2011

Miia90

Mest fordi jeg jo have en lidt øv oplevelse med NF, samt at der er lidt kludder i systemet fordi jeg har skiftet hospital. Så venter stadig på MD tid...  

Så da muligheden bød sig hos en jeg kender sagde jeg da ja tak! 

Forståligt hvorfor har du skiftede hospital? hvor er planen du skal føde ?

Anmeld

19. juni 2011

Miia90 skriver:

Forståligt hvorfor har du skiftede hospital? hvor er planen du skal føde ?

Uh der er forskellige grunde til at jeg har valgt at skifte hospital, men som det ser ud nu bliver det Riget .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.