Update på: er det normalt? + lidt af hvert :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Maalene

CiSo skriver:

Det er han bestemt..   Ja, hvis det er en lillesøster.. Jeg tør ikke tro det.. 

Ja, når de begynder at rende og byen og alt mulig andet.. uhh ha..

Så er der jo ikke længe igen, hvis du startede ved 72 dage.

Jeg nyder det rigtig meget, kan ikke forstå alle dem der siger, de keder sig.. Det gør jeg ikke, jeg nyder det! Dog har jeg smidt ham hjem til min mor i aften, så jeg har fri aften.. 

Haha - hvis der er nogen, som har lov til at tvivle på kønnet, så er det ihvertfald dig Var hun helt sikker på, at det blev en pige?

Ja, så får vi da først gråt hår

Nej, synes der var en eeeeeevighed til dengang, men nu er det altså lige om lidt

Uhh, jeg tror slet slet heller ikke jeg kommer til at kede mig - kommer til at nyyyyde det

Arhh, hvor skønt altså... Hygger dig og kæresten så?

Har I nogle navne i tankerne til lillepigen?

Vores prinsesse kommer nok til at hedde Emilie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Anne G

Ja, det er ikke det aller mest behagelige ihvertfald

Synes virkelig også det er tidligt, det siger min mor og søster også, men der er desværre ikke så meget at gøre ved det... Der kommer heldigvis noget godt ud af det

Uhh, det må jeg lige vise ham, så har jeg bevis for, at han kan hjælpe mig sådan

Ja, de sagde ude på fødegangen, at de ikke var i tvivl om, at hun havde det godt derinde, men for vores skyld, skulle vi komme ind lige og høre det, så det var rigtig dejligt

Tusind mange tak - og tak for din søde besked

Uha nej, det er virkelig ikke behageligt.. Jeg har haft samme problem i begge graviditeter.. Så jeg kender det udemærket godt..

Jeg syns godt nok også det er utroligt at du har fået det så tidligt og at det er kommet sådan fra den ene dag til den anden..
Nej der er desværre ikke ret meget at gøre ved det, men det er rigtig vigtigt at du får slappet godt af, at du sidder med fødderne oppe og vis du ham det endelig, for det er virkelig skønt at få massage

Ja de er heldigivs rigtig søde til at tjekke en ekstra gang, for man bliver virkelig nervøs når man ikke har mærket dem en hel dag

Det var skam så lidt

Anmeld

18. juni 2011

Maalene

Anne G skriver:

Uha nej, det er virkelig ikke behageligt.. Jeg har haft samme problem i begge graviditeter.. Så jeg kender det udemærket godt..

Jeg syns godt nok også det er utroligt at du har fået det så tidligt og at det er kommet sådan fra den ene dag til den anden..
Nej der er desværre ikke ret meget at gøre ved det, men det er rigtig vigtigt at du får slappet godt af, at du sidder med fødderne oppe og vis du ham det endelig, for det er virkelig skønt at få massage

Ja de er heldigivs rigtig søde til at tjekke en ekstra gang, for man bliver virkelig nervøs når man ikke har mærket dem en hel dag

Det var skam så lidt

Er ked af at høre, at du har døjet med det også - vi er jo nogle som skal være "uheldige" på det punkt

Ja, de dage det var varmt her for et par uger siden, havde jeg lidt vand i fødderne, men ikke noget slemt - og så gik de bare amok i torsdags... Hehe... Lidt skræmmende, at det kan gå så stærkt...

Haha - det vil jeg gøre... Massage siger man ALDRIG nej til

Ja, det er dejligt.. Selvom man føler sig lidt pylret, når der jo (HELDIGVIS) ikke er noget galt med de små pus - men hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

18. juni 2011

Anne G

Maalene skriver:

Er ked af at høre, at du har døjet med det også - vi er jo nogle som skal være "uheldige" på det punkt

Ja, de dage det var varmt her for et par uger siden, havde jeg lidt vand i fødderne, men ikke noget slemt - og så gik de bare amok i torsdags... Hehe... Lidt skræmmende, at det kan gå så stærkt...

Haha - det vil jeg gøre... Massage siger man ALDRIG nej til

Ja, det er dejligt.. Selvom man føler sig lidt pylret, når der jo (HELDIGVIS) ikke er noget galt med de små pus - men hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt

Nej, det er ikke alt man er lige heldig med, jeg var dog så heldig at jeg har født i januar og i februar, så jeg har ikke gået og døjet med det i varmen, men havde så tilgengæld problemer med fodtøjet

Det er godt nok mærkeligt at det bare er gået så stærkt.. Men det er da dejligt at det ikke var fordi at der var noget galt, udover at du har fået en del væske.. Men det er nok meget godt at han lige vil tjekke dig igen i næste uge..

Hihi, nej det gør man nemlig ikke.. Min kæreste gjorde det til trods for at han virkelig ikke kan lide fødder, men han havde så ondt af mig.. Og det gætter jeg på at din kæreste også har, så han vil med garanti give dig massage..

Man er jo nød til at være pylret og det er jo også kun os der kan mærke om der sker noget forandring og de kan så heldigvis tjekke om det er fordi der er noget alvorligt.. Men dejligt at lillepigen har det super derinde

Anmeld

18. juni 2011

Maalene

Anne G skriver:

Nej, det er ikke alt man er lige heldig med, jeg var dog så heldig at jeg har født i januar og i februar, så jeg har ikke gået og døjet med det i varmen, men havde så tilgengæld problemer med fodtøjet

Det er godt nok mærkeligt at det bare er gået så stærkt.. Men det er da dejligt at det ikke var fordi at der var noget galt, udover at du har fået en del væske.. Men det er nok meget godt at han lige vil tjekke dig igen i næste uge..

Hihi, nej det gør man nemlig ikke.. Min kæreste gjorde det til trods for at han virkelig ikke kan lide fødder, men han havde så ondt af mig.. Og det gætter jeg på at din kæreste også har, så han vil med garanti give dig massage..

Man er jo nød til at være pylret og det er jo også kun os der kan mærke om der sker noget forandring og de kan så heldigvis tjekke om det er fordi der er noget alvorligt.. Men dejligt at lillepigen har det super derinde

Uhh ja, det har ikke været nemt med fodtøj i de måneder, nyder godt nok mine h2o klip-klappere Har også sagt, at næste gang, skal det times bedre

Ja, også derfor jeg frygtede, om det kunne være SSF, men tyder det heldigvis ikke på... Men det er jeg da også kun glad for, så gør det ikke så meget med vand i fødderne, når det ikke er "farligt"

Eeej, hvor skønt.. Han lyder godt nok sød - kan heller ikke fordrage fødder, men havde uden tvivl gjort det samme for min kæreste

Ja, det har du fuldstændig ret i... Er ihvertfald glad for, at vi lige kom ind forbi og sikrede os, at alt var i skønneste orden

Anmeld

18. juni 2011

Anne G

Maalene skriver:

Uhh ja, det har ikke været nemt med fodtøj i de måneder, nyder godt nok mine h2o klip-klappere Har også sagt, at næste gang, skal det times bedre

Ja, også derfor jeg frygtede, om det kunne være SSF, men tyder det heldigvis ikke på... Men det er jeg da også kun glad for, så gør det ikke så meget med vand i fødderne, når det ikke er "farligt"

Eeej, hvor skønt.. Han lyder godt nok sød - kan heller ikke fordrage fødder, men havde uden tvivl gjort det samme for min kæreste

Ja, det har du fuldstændig ret i... Er ihvertfald glad for, at vi lige kom ind forbi og sikrede os, at alt var i skønneste orden

Hehe.. Det var virkelig svært med fodtøj til sidst, her sidste gang endte jeg med at gå i min kæreste store vinterstøvler uden at binde dem.. Det var virkelig vildt.. Så er virkelig misundelig på at du kan hoppe i nogle klip klappere..  Hihi..  Hvis dine fødder bliver større, ender du sikkert også med at stjæle kæresten klip klappere

Ja, det kan jeg godt forstå at du frygtede, det havde da godt nok også været min første mistanke hvis det var mig.. Men dejligt at det ikke er det

Ja ik, vi ville jo også gøre det hvis de skulle rende rundt med en lille bebs i maven i 9 mdr.. Hehe.. Så håber  da at din kæreste vil prøve at massere dig og at det så hjælper..

Ja, det er så rart at få det tjekket og så falder man også mere til ro bagefter  Har du prøvet at drikke et iskoldt glas vand og så ligge dig ned og slappe af bagefter?? Det kan nemlig godt sætte lidt gang i hende

Anmeld

19. juni 2011

B&J

Maalene skriver:

Ja, det kunne være dejligt Hihi... Men så dårligt man allerede sover nu, så vender man sig jo nok hurtigt til en ny rytme

Og forresten tillykke med dit flotte, flotte vægttab - det er virkelig flot gået det hele

Ja men vender sig til at stå tidlig op bare min nr 2 vil sove mere ind ham vi har nu eller da han var lille hihihihi nu køre det over super godt...

og mange tak for de søde ord

Anmeld

19. juni 2011

Happiness

Puha de ligner mine fødder Det er bare slet ikke sjovt. Gør avs og niver i huden.

Jeg er endda også begyndt at få væske i ansigtet!!! Fedt! Og regnede med jeg var skrympet igen her til morgen, men ak nej. Stadig elefant her

Hvordan går det idag? Det var godt nok noget af en oplevelsesrig dag for dig igår! Har først lige set trådene idag. Det må virkelig have været en hård dag rent mentalt!

Anmeld

20. juni 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Hej piger

Det var mig, som stod bag https://www.baby.dk/debat/115959pi1/ordet-er-frit/e r-det-normalt.aspx

Besluttede for at tage til lægen i går, da fødderne og benene var eksploderet og jeg havde haft den blødning i tirsdags - så trængte lige til at blive beroliget

Der var heldigvis ikke noget i urinen, men min læge vil gerne holde lidt øje med mig, så skal derned igen i næste uge - så rart, at man er i trygge hænder

Og for at det ikke skal være løgn, så havde jeg overhovedet slet intet liv mærket fra lillepigen i et døgn, så vi måtte lige en tur forbi fødegangen, men vi fik heldigvis hørt hendes lille hjerte slå med en dop-tone, så vi kunne tage hjem med store smil, men det er først nu her, at jeg er begyndt at mærke lidt møflen derindefra, så næsten 30 timer uden at have mærket hende - pyhh altså

Synes godt nok, at det har været en uge med mange bekymringer, håber ikke resten af graviditeten fortsætter sådan

Og så skal I da lige se, hvordan fødderne og benene så ud i går eftermiddags, man kan se, at jeg har haft ballerinaer på... Av av altså

Bette pus, da! Håber det er blevet lidt bedre? Og dejligt at hun nu giver lidt lyd fra sig, så at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.