Anne G skriver:
Nej, det er ikke alt man er lige heldig med, jeg var dog så heldig at jeg har født i januar og i februar, så jeg har ikke gået og døjet med det i varmen, men havde så tilgengæld problemer med fodtøjet 
Det er godt nok mærkeligt at det bare er gået så stærkt.. Men det er da dejligt at det ikke var fordi at der var noget galt, udover at du har fået en del væske.. Men det er nok meget godt at han lige vil tjekke dig igen i næste uge.. 
Hihi, nej det gør man nemlig ikke.. Min kæreste gjorde det til trods for at han virkelig ikke kan lide fødder, men han havde så ondt af mig.. Og det gætter jeg på at din kæreste også har, så han vil med garanti give dig massage.. 
Man er jo nød til at være pylret og det er jo også kun os der kan mærke om der sker noget forandring og de kan så heldigvis tjekke om det er fordi der er noget alvorligt.. Men dejligt at lillepigen har det super derinde 
Uhh ja, det har ikke været nemt med fodtøj i de måneder, nyder godt nok mine h2o klip-klappere

Har også sagt, at næste gang, skal det times bedre

Ja, også derfor jeg frygtede, om det kunne være SSF, men tyder det heldigvis ikke på... Men det er jeg da også kun glad for, så gør det ikke så meget med vand i fødderne, når det ikke er "farligt"

Eeej, hvor skønt.. Han lyder godt nok sød - kan heller ikke fordrage fødder, men havde uden tvivl gjort det samme for min kæreste

Ja, det har du fuldstændig ret i... Er ihvertfald glad for, at vi lige kom ind forbi og sikrede os, at alt var i skønneste orden