Update på: er det normalt? + lidt af hvert :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

CiSo

AV AV AV søde, det ser godt nok træls ud..  

for det det falder lidt til ro igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

GODT alt var ok! Og så må du gerne lige give hende en opsang og sige, at hun ikke kan være bekendt at være stille så længe. Altså NU må hun lige Hehe!

Men hold kæft det ser sygt ubehageligt ud  Kan godt forstå du tog forbi lægen, og om ikke andet er det da rart nok lige at blive fulgt lidt, så du ikke skal være nervøs!

Ja altså, hvis hun bare vidste, hvad hun har udsat os for Må vidst til at begynde at opdrage lidt på hende... Haha...

Ja, da jeg opdagede det torsdag aften var øjnene ved at falde ud af hovedet på mig, shit jeg blev forskrækket... Det bliver godt nok en hård sommer, men kan trøste mig med, at det vel ikke kan blive meget værre med det vand i fødderne

Anmeld

18. juni 2011

Maalene

CiSo skriver:

AV AV AV søde, det ser godt nok træls ud..  

for det det falder lidt til ro igen. 

Tusind mange tak søde

Håber både jer, Cilas og lillepigen har det rigtig rigtig godt

Anmeld

18. juni 2011

B&J

Maalene skriver:

Ja, garanteret... Haha... Må bare håbe det er fordi, at hun har arvet mit sovehjerte

Jaa det håber jeg så i også ind i mellem kan få noget søvn

Anmeld

18. juni 2011

CiSo

Maalene skriver:

Tusind mange tak søde

Håber både jer, Cilas og lillepigen har det rigtig rigtig godt

Ja tak.. Vi har det super godt, Cilas trives så det fantastisk..  Og det gør jeg egentlig også, jeg mærker ikke ret meget til min graviditet hvilket passer mig fint.. det eneste jeg mærker er nogle puf af og til. og jeg er 20+0 i dag, vildt! 

Hvad med jer og prinsessen? 

Anmeld

18. juni 2011

Maalene

B&J skriver:

Jaa det håber jeg så i også ind i mellem kan få noget søvn

Ja, det kunne være dejligt Hihi... Men så dårligt man allerede sover nu, så vender man sig jo nok hurtigt til en ny rytme

Og forresten tillykke med dit flotte, flotte vægttab - det er virkelig flot gået det hele

Anmeld

18. juni 2011

Maalene

CiSo skriver:

Ja tak.. Vi har det super godt, Cilas trives så det fantastisk..  Og det gør jeg egentlig også, jeg mærker ikke ret meget til min graviditet hvilket passer mig fint.. det eneste jeg mærker er nogle puf af og til. og jeg er 20+0 i dag, vildt! 

Hvad med jer og prinsessen? 

Ihh, hvor er det bare dejligt at høre

Må være så fantastisk at se, hvordan han udvikler sig og bare kan mere og mere for hver dag næsten

Eej, er du allerede halvvejs - synes godt nok det går stærkt (heldigvis)

Uhh, jamen prinsessen har vi jo lige hørt hjertelyd fra i dag, så håber og tror hun har det rigtig rigtig godt - selvom hun gør sine forældre lidt bekymrede, når hun er så stille

Men ellers går tiden bare med at tælle dage ned - 15 dage til ferie og efter ferien er der 20 dage til barsel - så det begynder at nærme sig

Anmeld

18. juni 2011

CiSo

Maalene skriver:

Ihh, hvor er det bare dejligt at høre

Må være så fantastisk at se, hvordan han udvikler sig og bare kan mere og mere for hver dag næsten

Eej, er du allerede halvvejs - synes godt nok det går stærkt (heldigvis)

Uhh, jamen prinsessen har vi jo lige hørt hjertelyd fra i dag, så håber og tror hun har det rigtig rigtig godt - selvom hun gør sine forældre lidt bekymrede, når hun er så stille

Men ellers går tiden bare med at tælle dage ned - 15 dage til ferie og efter ferien er der 20 dage til barsel - så det begynder at nærme sig

Jamen det er SÅ fantastisk, altså den lille dreng kan få mit hjerte til at smelte gang på gang..  Glæd dig, til din prinsesse kommer. Der sker nye ting hver dag. 

Dejligt, alt var fint med hende.. Hun skal da bare være sikre på at i er vågne.  Men jeg kender godt, alle de bekymringer det kan give en hvis ikke man har mærket lige lige præcis så meget som man plejer.. 

Men dejligt det går frem ad, det bliver da bare hyggeligt at komme på barsel, syntes du ikke?? 

Anmeld

18. juni 2011

Maalene

CiSo skriver:

Jamen det er SÅ fantastisk, altså den lille dreng kan få mit hjerte til at smelte gang på gang..  Glæd dig, til din prinsesse kommer. Der sker nye ting hver dag. 

Dejligt, alt var fint med hende.. Hun skal da bare være sikre på at i er vågne.  Men jeg kender godt, alle de bekymringer det kan give en hvis ikke man har mærket lige lige præcis så meget som man plejer.. 

Men dejligt det går frem ad, det bliver da bare hyggeligt at komme på barsel, syntes du ikke?? 

Åhh, hvor er det fantastisk at høre søde - er sikker på han er den dejligste lille charmetrold

Og er ikke et sekund i tvivl om, at lillesøster bliver ligeså skøn

Ja, de kan virkelig gøre en nervøse nu, hvordan bliver det så ikke, når de kommer ud? Haha...

Jo, glæder mig bare heeeelt vildt! Startede med at tælle ned til ferien allerede til NF, der var der 72 dage, så nu nærmer det sig godt nok

Nyder du ikke også bare, at gå hjemme ved Cilas?

Anmeld

18. juni 2011

CiSo

Maalene skriver:

Åhh, hvor er det fantastisk at høre søde - er sikker på han er den dejligste lille charmetrold

Og er ikke et sekund i tvivl om, at lillesøster bliver ligeså skøn

Ja, de kan virkelig gøre en nervøse nu, hvordan bliver det så ikke, når de kommer ud? Haha...

Jo, glæder mig bare heeeelt vildt! Startede med at tælle ned til ferien allerede til NF, der var der 72 dage, så nu nærmer det sig godt nok

Nyder du ikke også bare, at gå hjemme ved Cilas?

Det er han bestemt..   Ja, hvis det er en lillesøster.. Jeg tør ikke tro det.. 

Ja, når de begynder at rende og byen og alt mulig andet.. uhh ha..

Så er der jo ikke længe igen, hvis du startede ved 72 dage.

Jeg nyder det rigtig meget, kan ikke forstå alle dem der siger, de keder sig.. Det gør jeg ikke, jeg nyder det! Dog har jeg smidt ham hjem til min mor i aften, så jeg har fri aften.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.