mænd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.770 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg sidder bare med den største tvilv..

Ved ikke om jeg har lyst til at være sammen med min mand mere

Tænker tit på hvordan det vil være, hvis jeg havde en anden.

- Den eneste grund til jeg ikke kan sige stop. Er fordi jeg ikke ville kunne klare at se ham med en anden.

ved slet ikke hvad jeg skal gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

- Den eneste grund til jeg ikke kan sige stop. Er fordi jeg ikke ville kunne klare at se ham med en anden.

Måske du skulle smutte hjem til noget familie og være i nogle uger for at få lidt plads og ro til at tænke alt igennem? 

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Måske du skulle smutte hjem til noget familie og være i nogle uger for at få lidt plads og ro til at tænke alt igennem? 

det synes jeg bare er forkert.

vil ikke hive vores søn med rundt på den måde

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

det synes jeg bare er forkert.

vil ikke hive vores søn med rundt på den måde

Undskyld mig men er det ikke mere forkert at rende rundt og være ulykkelig og i underskud?? 

Du nævnte jo ikke i din tekst at du rent faktisk havde en søn så det var ikke til at vide  Men tror du ikke din søn ville synes om to ugers ferie med sin moar hos mormor & morfar?? 

Eller at din mand efter tog væk nogle uger?

I behøver jo absolut ikke fortælle barnet hvorfor I er væk fra hinanden.. men når man er adskilt har man plads og mulighed for at mærke hvad der virkelig foregår dybt inde i en.. det er en anelse svært hvis man går op og ned af hinanden... 

Anmeld

18. juni 2011

B&J

jeg giver mortiljanuar helt ret jeg syntes du skal fytte lidt hjem ved noget familie været der i en uge eller 2 uden at flytte rundt mere tag en beslutning for kan fortælle dig du skader mere dit barn ved du går og er trist og ked af det for det kan de altså mærke

Anmeld

18. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du kan jo ikke både have i pose og sæk.
Så du må nok gøre op med dig selv om du vil bruge resten af dit liv sammen med din mand, eller om du vil se at slippe og komme videre.
Og med at slippe mener jeg..at slippe helt uden jalousi og med plads til at han før eller siden vil finde en anden..og at du vil glæde dig over det.
Det andet du går og gør ved dig selv, er nemlig spild af både dit og hans liv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

B&J skriver:

jeg giver mortiljanuar helt ret jeg syntes du skal fytte lidt hjem ved noget familie været der i en uge eller 2 uden at flytte rundt mere tag en beslutning for kan fortælle dig du skader mere dit barn ved du går og er trist og ked af det for det kan de altså mærke

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Undskyld mig men er det ikke mere forkert at rende rundt og være ulykkelig og i underskud?? 

Du nævnte jo ikke i din tekst at du rent faktisk havde en søn så det var ikke til at vide  Men tror du ikke din søn ville synes om to ugers ferie med sin moar hos mormor & morfar?? 

Eller at din mand efter tog væk nogle uger?

I behøver jo absolut ikke fortælle barnet hvorfor I er væk fra hinanden.. men når man er adskilt har man plads og mulighed for at mærke hvad der virkelig foregår dybt inde i en.. det er en anelse svært hvis man går op og ned af hinanden... 

Jo, helt bestemt. Det har du fuldstændig ret i.

Jeg har det bare lidt sådan, hvis man har brug for at holde pauser for at finde ud af tingene, så kan man jo ligeså godt gå fra hinanden.

Skal måske lige sige at vores søn er 1 år. Så han ville ikke forstå det udover at vi ikke er hjemme self.

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

SussieThyssen skriver:

Du kan jo ikke både have i pose og sæk.
Så du må nok gøre op med dig selv om du vil bruge resten af dit liv sammen med din mand, eller om du vil se at slippe og komme videre.
Og med at slippe mener jeg..at slippe helt uden jalousi og med plads til at han før eller siden vil finde en anden..og at du vil glæde dig over det.
Det andet du går og gør ved dig selv, er nemlig spild af både dit og hans liv.

Kærligst
Sussie

Fuldstændig enig, og spild af barnets liv at skulle opleve mor ha det sådan... 

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det kan de nemmelig.

Men, jeg har bare heller ikke lyst til at bo hos andee i 1-2 uger. Det ville jeg slet ikke kunne holde ud.

...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.