Den lykkelige skriver:
Ja det er også et kæmpe ønske jeg har.. men hvordan dælen skal jeg gøre det?? 
Altså du skal bestemme dig for en periode på dagen, hvor hun kan få ro til at sove et stræk på et par timer... nu nævner du fx. at hun vågner kl 4 og får en flaske, og så sover igen et par timer... den flaske kl 4 er det den på 180 ml??? så ville jeg måske når hun vågner kl syv prøve at trække den en halv time hvis det er muligt, så hun kommer op på 3 timer inden den næste flaske... nu ved jeg ikke hvor tit du bader hende, men du kunne jo ligge hendes bad der... ellers kunne du også vælge at gribe ind om aftenen, så du giver hende en flaske kl 19, og derefter vælger at hun skal have en flaske kl 22., så hun måske kan sove igennem til kl 6 næste morgen... så får hun et stræk der, og du kan give hende en lur igen omkring kl. 7.30/8.00 - og så sige at der vil du gerne hun sover 2 timer... vækker hende, giver hende flaske og så lur igen når hun har været vågen 1½-2 timer...
caroline's dag er som følgende, bare for at du ser hvordan det kan være:
06.30/7.00: hun vågner og får en flaske, vi er lige gået op på 270 ml til hendes morgenflaske.
8.00/8.30: formiddagslur - hun sover gerne til omkring kl 11 - her er det mig der bestemmer at det skal hun - så er det sut/vugge lidt med vognen (max 2 minutter), og så sover hun som regel...
11.00/12.00: flaske igen, 220 ml... her ryger der som minimum 150 ml.
15.00: Vi henter storebror hun bliver derfor vækket og sat i autostolen....
15.30: Flaske igen, 220 ml... hun tager det hele...
16.00: lur igen, omkring 2 timer... nogle gange kun 1-1½...
18.00/18.30: flaske igen, 220 ml - det hele...
19.00: lur på 1 time...
20.30: nat-flaske - omkring 100-150 ml...
Sådan er Caroline's dag... det tog 3-4 dage at vænne hende til rutinen om formiddagen, men den fungerer faktisk nu - og sådan forløber alle hendes dage stort set...
Knus