julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2008

Anonym trådstarter

ja og så er manden også lige blevet fyret i går aftes... ingen kontrakt, så han fik at videat han ikke skulle komme mere var ellers glad for julen før, men hader den efterhånden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

eliasogmor

Anonym skriver:

ja og så er manden også lige blevet fyret i går aftes... ingen kontrakt, så han fik at videat han ikke skulle komme mere var ellers glad for julen før, men hader den efterhånden..

det lyder ganske forfærdeligt...du kan måske prøve at kontakte ttnd mener hun gerne ville hjælpe en familie....

Anmeld

4. december 2008

Diana...

Anonym skriver:

Hvis de har fyret ham og han ikke har nogen kontrakt kan han krave erstatning gennem fagforeningen hvis han selvfølgelig kan bevise at han har arbejdet det vil sige at han har fået løn og lønsedler for der er hans arbejde der er galt på den der det ulovligt, så der kan fagforeningen hjælpe der...
Håber det lykkes for jer, og i får en god jul...

Anmeld

4. december 2008

Rasmine

Hvad er ttnd?

Anmeld

4. december 2008

twinboys

Mebach skriver:

Hvad er ttnd?

Sad jeg også lige at tænkte på...

Anmeld

4. december 2008

BellaT

Mebach skriver:

Hvad er ttnd?

Jeg tror nok det er en bruger herinde, der har skrevet, at hun gerne vil hjælpe dem der ikke har råd til at holde jul. Mener at hun skrev det i et andet indlæg, der også hedder julehjælp. Men er ikke sikker.

Anonym, jeg har desværre ingen gode råd. Ved ikke om engangshjælp fra kommunen er blevet nævnt?... Håber I finder en løsning og får en god jul.

Anmeld

18. december 2008

tttnd

BellaT skriver:

Jeg tror nok det er en bruger herinde, der har skrevet, at hun gerne vil hjælpe dem der ikke har råd til at holde jul. Mener at hun skrev det i et andet indlæg, der også hedder julehjælp. Men er ikke sikker.

Anonym, jeg har desværre ingen gode råd. Ved ikke om engangshjælp fra kommunen er blevet nævnt?... Håber I finder en løsning og får en god jul.

Hej Det er tttnd.
Forkortelse af mit navn lol, men ja vi ( min mand, børn og jeg selv) vil meget gerne hjælpe hvor vi kan. Skriv til mig så kan vi lige finde ud af noget.

God Jul til jer alle herinde.

Anmeld

18. december 2008

Diana...

tttnd skriver:

Hej Det er tttnd.
Forkortelse af mit navn lol, men ja vi ( min mand, børn og jeg selv) vil meget gerne hjælpe hvor vi kan. Skriv til mig så kan vi lige finde ud af noget.

God Jul til jer alle herinde.

Meget flot af jer...

Rigtig god jul til jer os

Anmeld

18. december 2008

tttnd

Gad vide om anonym har fået hjælp? Har ikke hørt noget fra hende endnu, håber da at hun og hendes familie har fået hjælp siden hun ikke skriver herinde mere. Ellers er du meget velkommen til at skrive til mig Anonym.

Knus

tttnd.

Anmeld

19. december 2008

Anonym trådstarter

tusind tak for alle jeres råd og tanker!!! det har virkelig hjulpet meget i den trælse tid! vi gjorde det at vi lånte nogle penge af min arbejdsgiver, som jeg så skal afdrage senere... på den måde kommer vi til at holde jul alligevel og behøver ikke at tænke alt for meget over tingene. men tak for alles hjælp!!
stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.