Barnevognen hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Tropez

Tak for svar allesammen

vores står også hos babysam den er sat til side, der er betalt 750kr i depositum på den, og vi skal bare betale resten når vi henter den, jeg har selv 6 uger tilbage til termin, så tror at når manden får de der penge så henter vi den, vi har masser af plads så den kommer ikke til at stå i vejen nogen steder, og vil osse sige at skulle det endeligt gå galt er barnevognen min mindste bekymring det, er straks værre med børneværelset, da jeg har lagt blod sved og tårer der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

*A*

Vi købte barnevognen og lod den stå i butikken til jeg havde født!

Anmeld

18. juni 2011

Kris89

Kan du ikke bare betale det hele og så lade den blive i babysam til du har født? eller ligge de penge til side, når i har til den?

mener da min veninde købte vognen i babysam, betalte den og så blev den hentet, da de kom hjem fra sygehus...

Anmeld

18. juni 2011

Tropez

Kris89 skriver:

Kan du ikke bare betale det hele og så lade den blive i babysam til du har født? eller ligge de penge til side, når i har til den?

mener da min veninde købte vognen i babysam, betalte den og så blev den hentet, da de kom hjem fra sygehus...

jo det kan vi sagtens, det er ikke det, den kan stå der så længe det skulle være, det er kun fordi vi egentligt bare gerne vil have det hele på plads og så kunne vi ligeså godt tage den med hjem når vi nu alligevel betaler det sidste der mangler på den, ville såmænd bare høre om vi var helt forkert på den, eller om der var andre der også havde deres hjemme før tid 

Anmeld

18. juni 2011

Janni.

Vi hentede vores hjem i starten af feb, havde termin 11 marts. 

Anmeld

18. juni 2011

MaliksMor

Tropez skriver:

ej hvor lyder det bare godt, min kæreste har en mavefornemmelse som siger at jeg føder før tid, så det vil helt klart lette ham i vi snart for den hjem så, tusind tak for svar

Jeg ser intet problem i at man for barnevognen hjem før tid

Jeg er så lykkelig over at jeg købte den en månede før.

Havde termin d. 25 maj.

Købte barnevognen d. 9. april og fødte ved akut kejsersnit d. 24 april.

- og kan huske min mand og min mor, synes det var lidt åndsvagt at jeg købte den allerede - men, det var det så ikke smiler..

Anmeld

18. juni 2011

Fru.Mäes <3

Felix er fra november og vi købte barnevognen i august også kunne den stå ude i Ønskebørn indtil vi havde fået ham - det er hvert fald en service mange butikker tilbyder - med mindre det selvfølgelig er et knald tilbud

Anmeld

18. juni 2011

Bshizzle

Jeg købte vognen 3 mdr før jeg havde termin..
Men så stod den ved mine bedsteforældre og forældre lige op til dagen...

Jeg fik den hjem mens jeg lå på sygehuset..

... Den næste kommer nok hjem en del tid før, da jeg ikke holder mig til overtro..

Anmeld

18. juni 2011

Tropez

FrøkenHedegaard skriver:

Felix er fra november og vi købte barnevognen i august også kunne den stå ude i Ønskebørn indtil vi havde fået ham - det er hvert fald en service mange butikker tilbyder - med mindre det selvfølgelig er et knald tilbud

Tak for dit svar, men nu var det ikke et spørgsmål om, at den kan stå i butikken indtil jeg har født, for det kan den og det gør den allerede, det er mere fordi vi bor langt væk fra den butik den står, og jeg har ikke lyst til først, at skulle hente den når jeg har født, da vi ikke er helt sikre på den kan være i bilen, så vil jeg hellere have den hjem før tid så vi kan få købt en evt holder til den, men igen tak for svar

Anmeld

18. juni 2011

Minmio

Jeg købte den et par mdr før termin, og den stod hjemme hos mine forældre indtil et par dage efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.