Barnevognen hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juni 2011

Tropez

Hejsa Alle

Min kæreste og jeg snakkede idag om hvornår vi skulle have barnevognen hjem, og så tænkte jeg på hvad i andre har gjort, vi er til dels blevet enige om at senest 14 dage før vil vi have den hjem, måske enda lidt før.

Min kæreste, kan ikke lide at det pengemessigt stadig er en stor post, og vil gerne have betalt den ud, næste gang han får penge og så tage den med hjem, og jeg er faktisk enig med ham, alt det der med overtro giver jeg altså ikke meget for, da jeg kender flere som har haft vognen stående hjemme i lang tid før fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

MaliksMor

Tropez skriver:

Hejsa Alle

Min kæreste og jeg snakkede idag om hvornår vi skulle have barnevognen hjem, og så tænkte jeg på hvad i andre har gjort, vi er til dels blevet enige om at senest 14 dage før vil vi have den hjem, måske enda lidt før.

Min kæreste, kan ikke lide at det pengemessigt stadig er en stor post, og vil gerne have betalt den ud, næste gang han får penge og så tage den med hjem, og jeg er faktisk enig med ham, alt det der med overtro giver jeg altså ikke meget for, da jeg kender flere som har haft vognen stående hjemme i lang tid før fødslen.

Jeg købte den i april månede og havde termin i maj - fødte en månede for tidligt så den var meget godt jeg ikke ventede. Og den har stået hjemme hos os lige siden vi købte den

Anmeld

18. juni 2011

Nessie

Vi fik vores hjem et par måneder inden fødslen

Anmeld

18. juni 2011

Tropez

MaliksMor skriver:

Jeg købte den i april månede og havde termin i maj - fødte en månede for tidligt så den var meget godt jeg ikke ventede. Og den har stået hjemme hos os lige siden vi købte den

ej hvor lyder det bare godt, min kæreste har en mavefornemmelse som siger at jeg føder før tid, så det vil helt klart lette ham i vi snart for den hjem så, tusind tak for svar

Anmeld

18. juni 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Altså jeg holder jo på man først skal have vognen hjem den dag baby bliver født.....

Men det er fordi min lillebror døede under fødslen, og der skulle min far ud og afl vognen tilbage... Han siger det at skulle afl den tilbage, det er det værste han nogensinde har skulle gøre og han ønsker det ikke for nogen. Så jeg har lovet min far højt og helligt vognen ikke kommer hjem her før jeg har født et sund og rask barn som jeg er sikker på at få med hjem.....

Anmeld

18. juni 2011

Tropez

Nessie skriver:

Vi fik vores hjem et par måneder inden fødslen

tusind tak for svar, så er det jo slet ikke for tidligt 

Anmeld

18. juni 2011

Aves.

Jeg har haft vognen hjemme mange måneder før fødsel...der var lige et godt tilbud og vi slog til...skulle der være sket noget så jeg ikek fik et barn hjem, så ville den barnevogn have været det aller mindste problem...der er så uendelig en lille risiko for at noget går galt, at den ville jeg slet ikke tænke på...så kan man jo knap leve..

Anmeld

18. juni 2011

Maja_4000

Vi bestilte vognen cirka 3½ måned før termin .. Og min kæreste hentede den så , mens vi lå på sygehuset .. Synes ikke der var grund til at den skulle fylde derhjemme , før vi havde brug for den

Anmeld

18. juni 2011

cecilie1984

Tropez skriver:

Hejsa Alle

jeg fik min hjem i sidste uge der havde jeg 6 uger til termin, så nu står den på det næsten færdige værelse

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

Tropez skriver:

Hejsa Alle

jeg købte min i torsdag i babysam  der var 4 til unik pris og jeg stod nr 30 i køen og fangede alligevel en  og jeg har først termin i januar  den står så hos min moar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.