CmarianN skriver:
Jaaaah
og tak for det
Jeg undrer mig over hvorfor i alverden du så ikke skifter læge???
Hvis man får så dårlig og utryg en behandling, så spark dog lægen ud..dermed indikerer man også at han er ubrugelig..og det kunne han måske lære noget af.
Anyway..ja gå til din JM.
Vedr dine andre spørgsmål.
Visse ting ER arvelige, men om lige præcis de skavanker du her nævner skulle være det, ved jeg faktisk ikke...men siden der har været forskellige ting med dine mostre og din mor, så må der være et eller andet, der pusler i familiens gener...men..dermed ikke sagt, at du skulle have arvet det.
For du har jo kun halvdelens af din mors gener med...den anden halvdel har du fra din far.
Jeg har selv en arvelig sygdom, der gør at jeg afstøder fostrene, hvis de ikke har eller er meget tæt på min blodtype, og selv der, kunne jeg ikke vide mig sikker, fordi min krop ganske enkelt anså fostrene som fremmedlegemer, så det var en kamp mellem dem og mig.
Min mor og mormor led af det samme...men den ældste af mine 3 har ikke arvet det..og jeg håber at den mellemste heller ikke har, men det kan kun tiden vise.
Ingen af mine unger er imidlertid så multiallergiske som jeg er, så jeg håber de slipper.
Så...jeg tror, at du skal prøve at tage den med ro, snakke med din JM, sparke din læge ud og få en anden..og så ellers nyde din graviditet.
Det nytter alligevel ikke noget at bekymre sig, selvom det er svært.
Og så ønsker jeg alt det bedste for dig.

Kærligst
Sussie
Anmeld