underligt spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

twinny

Den lykkelige skriver:

Har jeg aldrig prøvet

bliver lidt nervøs.. s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Kofoed.

Jeg har det også, sidst var for 3 minutter siden. Det prikker sådan, lige når der er sket noget stort, men tror næsten det er fordi hun vender sig, så voldsomt føles  det ved mig.

Anmeld

17. juni 2011

Happiness

Jeg har nu også oplevet det. ¨Så tror nu det er meget normalt.

Anmeld

17. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Jeg har det også, sidst var for 3 minutter siden. Det prikker sådan, lige når der er sket noget stort, men tror næsten det er fordi hun vender sig, så voldsomt føles  det ved mig.

okay... tak, søde....  Så lang tid varer det dog ikk.... Men tænker også om det er fordi nerverne i maven bliver udvidet...

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

Baby-støv skriver:

bliver lidt nervøs.. s

Kan jeg godt forstå  Men ser ud til der er nogle der også har prøvet det.. men hvis det bliver ved må du kontakte fødegangen.. I holbæk hvor jeg fødte var de i hvert fald mega søde når der var noget eller spørgsmål og de er jo til for en.. men måske det normalt nok med den følelse nu de andre skriver de også har prøvet det..

Anmeld

17. juni 2011

twinny

Happiness skriver:

Jeg har nu også oplevet det. ¨Så tror nu det er meget normalt.

okay... godt nok... tak...

Anmeld

17. juni 2011

louisevl

Baby-støv skriver:

okay... Jaah men jeg ville lige høre... fordi jeg har jo aldrig prøvet det før. hehe

Det er heller ikke nemt at vide alt, der sker simpelthen så meget med vores kroppe lige nu 

Men jeg tror det er meget normalt. Jeg var ved jordemoder i tirsdags og der så alt bare super ud.  Vores små banditter har det nok bare med at sparke på den "rigtige" måde

Anmeld

17. juni 2011

twinny

Den lykkelige skriver:

Kan jeg godt forstå  Men ser ud til der er nogle der også har prøvet det.. men hvis det bliver ved må du kontakte fødegangen.. I holbæk hvor jeg fødte var de i hvert fald mega søde når der var noget eller spørgsmål og de er jo til for en.. men måske det normalt nok med den følelse nu de andre skriver de også har prøvet det..

Nej skulle også bare høre om jeg var den eneste...

Anmeld

17. juni 2011

twinny

louisevl skriver:

Det er heller ikke nemt at vide alt, der sker simpelthen så meget med vores kroppe lige nu 

Men jeg tror det er meget normalt. Jeg var ved jordemoder i tirsdags og der så alt bare super ud.  Vores små banditter har det nok bare med at sparke på den "rigtige" måde

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

Baby-støv skriver:

Nej skulle også bare høre om jeg var den eneste...

Ja kender det godt.. rart man har baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.