Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey tøser.....
Helt vildt underligt spørgsmål....
Er det normalt når bebserne sparker at det svier/stikker lige under huden eller der hovr de sparker???
Det kan godt gøre lidt ondt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby-støv skriver: Hey tøser..... Helt vildt underligt spørgsmål.... Er det normalt når bebserne sparker at det svier/stikker lige under huden eller der hovr de sparker??? Det kan godt gøre lidt ondt...
Jeg har aldrig oplevet det... Noget der er startet idag eller over en længere periode?
NadiaSK skriver: Det har jeg godt nok ikke været ude for... det der kan gøre ondt på mig er hvis jeg får et ordentligt spark eller det går ud over mine ribben
Det har jeg godt nok ikke været ude for... det der kan gøre ondt på mig er hvis jeg får et ordentligt spark eller det går ud over mine ribben
okay.... men det er når de sparker rigtig til...
Mira0911 skriver: Jeg har aldrig oplevet det... Noget der er startet idag eller over en længere periode?
længere tid...men ikk så kraftig som nu..
Har jeg aldrig prøvet
Det oplever jeg også nogle gange, så håber da det er meget normalt
mth1987 skriver: Ja det ka det sagtens. Kommer vel an på hvordan de ligger. Jeg havde moderkagen forrest og følte bare enormt ubehag. Det ka måske også være ligamenter
Ja det ka det sagtens. Kommer vel an på hvordan de ligger. Jeg havde moderkagen forrest og følte bare enormt ubehag. Det ka måske også være ligamenter
Okay... Men tænker mere om det er fordi nerverne blier udvidet. hehe
det er ikk ligament smerter for det er kun lige når de sparker....
louisevl skriver: Det oplever jeg også nogle gange, så håber da det er meget normalt
okay... Jaah men jeg ville lige høre... fordi jeg har jo aldrig prøvet det før. hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128