Sakris skriver:
Jeg lånte bladet af en veninde. Kun for at kabre det mønster, så var rimelig uopmærksom på de andre modeller. Jeg er helt ærgelig over ikke at have tegnet den af i flere str
Kan du se hvilket nummer den har? Har ellers mange ottobre blade, men synes bare de begyndte at sætte de samme mønstre i med små variationer. Så nu låner jeg dem på bib.
Vi har brugt dem med strømpebukser og langærmet body under (lige som din datter på billedet) Så forlænger man jo lige pludselig sæsonen. Og er ved at sy en i taft- til lidt mere festligt brug. Synes nemlig det er irriterende at kjoler svupper op, når man bærer rundt på dem, men det gør de ikke med denne dragt
I øvrigt bliver det rigtig fint også, hvis man sætter en lille tittekant/piping kant på forstykket, under "bærestykket".
Det er nummer 3 i bladet
Har ikke kendt så meget til Ottobre, så det er først her i år jeg prøvede at købe deres blad, og er utrolig glad for det, kan rigtig godt li pasformen, specielt fordi jeg har været van til ingelisebladet, og der er pasformen til børn (og voksne for den sags skyld) skod...
Det var også planen med strømpebukser og langærmet her hvor det er lidt køligt, og så kan den bruges i sig selv når det bliver varmere
Den i taf må du gerne smide et billed op af, den vil jeg hvertfald gerne se
...
Er helt enig i det med kjoler, men syntes også bare den var så sød den i bladet, så måtte prøve at sy den, og heldigvis går de op til str 92, så når hun forhåbentlig kan gå til næste år kan hun nok stadig passe en str 86/92
Der er bare nogen ting der ikke egner sig til baby der ikke kan kravle/gå... Desværre
Anmeld