Sommerdragt..... Er sååå stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

VIPpigen

Monica P skriver:

wow den er da bare for fin, den kan du godt være stolt af :-)

Er jeg også. Den røg i skammekrogen en gang fordi muslingelommerne ikke ville som jeg ville, men det fik jeg dem til alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Mette.

Manglede noget at sy, og Lilje manglede sommerdragt, og denne er da kær, selvom den har taget lidt tid, da jeg var nød til selv at lave kantebånd der matchede stjernerne...

Og så flasher vi lige Lilje selvfølgelig 7½ måned

Og bemærk lige muslinge lommerne, de er bare sååå kære

Den er bare så flot og fin  og sikke sød din pige er også. 

Hvor har du købt mønstret til den - og det fine stjernestof?

Anmeld

18. juni 2011

FjolleTrold

hvor er den bare fin - det ligner Ottobre??? EEEEEELSKER Ottobre...

Anmeld

19. juni 2011

VIPpigen

Mette. skriver:

Den er bare så flot og fin  og sikke sød din pige er også. 

Hvor har du købt mønstret til den - og det fine stjernestof?

Mønstret er Ottobre, og stoffet er hentet hjem fra USA

Men tjek dit biblotek, og se om de ikke har Ottobre blade, de er bare SÅÅÅ GODE.... Jeg elsker deres mønstre

Anmeld

19. juni 2011

VIPpigen

FjolleTrold skriver:

hvor er den bare fin - det ligner Ottobre??? EEEEEELSKER Ottobre...

Det er også Ottobre... Havde bare hørt så meget godt om det, og så overvejede jeg at prøve det... Lige indtil der var en der sagde noget negativt om det... Så gik jeg fra det igen, men dem som snakkede positivt om det blev ved med at ligge billeder op, og det var bare såå fedt, så var bare nød til at prøve, og nu ELSKER jeg det også... Bare ikke det svenske

Anmeld

19. juni 2011

FjolleTrold

VIPpigen skriver:

Det er også Ottobre... Havde bare hørt så meget godt om det, og så overvejede jeg at prøve det... Lige indtil der var en der sagde noget negativt om det... Så gik jeg fra det igen, men dem som snakkede positivt om det blev ved med at ligge billeder op, og det var bare såå fedt, så var bare nød til at prøve, og nu ELSKER jeg det også... Bare ikke det svenske

Ja - det svenske kan volde problemer. Jeg synes især om alle deres små detaljer, som man kan bruge når man syr andre ting også. Det tager meget længere tid, men hold da op noget fedt tøj man kan sy )

Har faktisk lige købt en masse stof, så jeg kan komme i gang med at sy til den mindste fjolletrold i str. 74. Jeg GLÆDER mig ;o)

Anmeld

19. juni 2011

VIPpigen

FjolleTrold skriver:

Ja - det svenske kan volde problemer. Jeg synes især om alle deres små detaljer, som man kan bruge når man syr andre ting også. Det tager meget længere tid, men hold da op noget fedt tøj man kan sy )

Har faktisk lige købt en masse stof, så jeg kan komme i gang med at sy til den mindste fjolletrold i str. 74. Jeg GLÆDER mig ;o)

Ja, der skal pusses lidt med de ekstra detaljer, men de er bare såå fede... Jeg slåssede lidt med muslinge lommer på den her dragt, fordi jeg ikke havde fået den klippet helt ned. Havde bare lavet alm hakker som når noget buer meget... Så der røg en lomme i skralderen, men da jeg fandt ud af de skulle klippes helt ned før de blev vendt, så blev de også bare så fine.

Er gået i gang med kjolen lige ved siden af dragten... Lilje er kun i en str 68, og den er stadig lidt for stor når jeg selv syer til hende, men så kan den da bruges i lidt tid... Og så har Lilje en kusine som er 3, så jeg kommer lidt  vidt omkring i bladet... plus en fætter som er ligeså gammel som Lilje

Åhh, man bliver altså bare afhængig af alle de stoffer.... De har udsalg i stof2000 og jeg kunne købe mig fattig... Er dog mest til udenlandske sider, fordi stoffet der er mere sjældent end det i stofforretninger herhjemme

Anmeld

19. juni 2011

Mette.

VIPpigen skriver:

Mønstret er Ottobre, og stoffet er hentet hjem fra USA

Men tjek dit biblotek, og se om de ikke har Ottobre blade, de er bare SÅÅÅ GODE.... Jeg elsker deres mønstre

Jeg har lige hentet bladet, så nu har jeg hvertfald mønstret. TAK!

hvor har du bestilt stoffet fra i USA? Jeg køber selv meget stof hjem derfra, men er endnu ikke stødt på det her eller lignende. Og er det rib eller kantbånd du har på dragten?

Anmeld

19. juni 2011

VIPpigen

Mette. skriver:

Jeg har lige hentet bladet, så nu har jeg hvertfald mønstret. TAK!

hvor har du bestilt stoffet fra i USA? Jeg køber selv meget stof hjem derfra, men er endnu ikke stødt på det her eller lignende. Og er det rib eller kantbånd du har på dragten?

Åhh, ved faktisk ikke hvor det er købt, det er hjemmebragt fra det store USA

Det er skråbånd der er på, det vil ikke være smart med rib tror jeg ikke hvertfald, og nok ALT for varmt

Anmeld

20. juni 2011

Sakris

Den er rigtig fin Har selv syet 4 til min datter, og er også bare glad for det mønster!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.