FjolleTrold skriver:
Ja - det svenske kan volde problemer. Jeg synes især om alle deres små detaljer, som man kan bruge når man syr andre ting også. Det tager meget længere tid, men hold da op noget fedt tøj man kan sy
)
Har faktisk lige købt en masse stof, så jeg kan komme i gang med at sy til den mindste fjolletrold i str. 74. Jeg GLÆDER mig ;o)
Ja, der skal pusses lidt med de ekstra detaljer, men de er bare såå fede... Jeg slåssede lidt med muslinge lommer på den her dragt, fordi jeg ikke havde fået den klippet helt ned. Havde bare lavet alm hakker som når noget buer meget... Så der røg en lomme i skralderen, men da jeg fandt ud af de skulle klippes helt ned før de blev vendt, så blev de også bare så fine.
Er gået i gang med kjolen lige ved siden af dragten... Lilje er kun i en str 68, og den er stadig lidt for stor når jeg selv syer til hende, men så kan den da bruges i lidt tid... Og så har Lilje en kusine som er 3, så jeg kommer lidt vidt omkring i bladet... plus en fætter som er ligeså gammel som Lilje
Åhh, man bliver altså bare afhængig af alle de stoffer....
De har udsalg i stof2000 og jeg kunne købe mig fattig... Er dog mest til udenlandske sider, fordi stoffet der er mere sjældent end det i stofforretninger herhjemme
Anmeld