hvordan føles veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

K&S

CamillaSoefelt skriver:

Lover dig for at når først de kommer, er du ikke i tvivl

lige min tanker...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Den lykkelige

Da de startede var det bare en snorren/murren i underlivet.. da de rigtig gik i gang var det i lysken og de sidste 10 timer var det rent smerte helvede.. som en der stak knive ind i lysken og drejede rundt  Ja undskyld mit ærlige svar.. men synes det var forfærdeligt! Hvis jeg bliver gravid igen vil jeg have kejsersnit
Tilgengæld ville jeg ikke have været for uden en alm. fødsel.. er glad for at have prøvet det og at kunne.. men aldrig mere  måske fordi det kun er 4 måneder siden..

Anmeld

17. juni 2011

Shibby

Du vil nok være i tvivl hvorvidt du har de første veer når du egentlig har dem -da de oftes forveksles med plukveer

Smerter i ryggen-oftest ved lænden plejer at være en mild optakt. Når veerne tager til vil du måske få stærke smerter der. Det afhænger af smertetærskel osv

Men tro mig. Du er ikke i tvivl når det kommer til stykket. De fleste får mega ondt. Når smerten tager til vil det muuligvis minde om virkelig kraftige mens smerter mixet med et spark i maven. Når du når til det punkt,-så er du grydeklar og ikke i tvivl om hvad en ve er..!

Anmeld

17. juni 2011

twiggi

de gør ondt!!
og du er ikke i tvivl når de først bider.

mine sad kun i lænden, men hos andre sidder de feks i maven, det er meget forskelligt.

Anmeld

17. juni 2011

CamillaSoefelt

K&S skriver:

lige min tanker...!

Anmeld

18. juni 2011

Anne85

CamillaSoefelt skriver:

Lover dig for at når først de kommer, er du ikke i tvivl

Det vil jeg nu ikke give dig ret i... nu har jeg født to gange og hver gang har jeg været i tvivl for det har bare været lette menstruations smerter. Her anden gang var jeg i tvivl helt indtil et par timer før prinsessen kom til verden

Anmeld

18. juni 2011

lounika

Anne85 skriver:

Det vil jeg nu ikke give dig ret i... nu har jeg født to gange og hver gang har jeg været i tvivl for det har bare været lette menstruations smerter. Her anden gang var jeg i tvivl helt indtil et par timer før prinsessen kom til verden

hmm det jo lige det... tak for dit svar..  har haft en del smærter og i dag og i går en del som lige som niver mig i underlivet og len og røv og ben gør bare undt hele tiden næsten nu på 4 dag..

men de der niver der kommer og går lidt op og ned.. det sådan det lige som trækker sig sammen der nede og niver man må lige samle benene når de er der vare kun 2-8 sek men av..

Anmeld

18. juni 2011

CiSo

Lilje82 skriver:

Når først du har rigtige veer, er du med garanti ikke i tvivl

Nemlig, lige præcis det samme jeg skulle til at skrive. 

Anmeld

18. juni 2011

merle2010

jeg synes mine veer føltes som om når man har slem diarre, og det bare gør sindsygt ondt i maven.. dog var jeg i tvivl om jeg havde veer i lang tid.. da de ikke var regelmæssige og det føltes som plukveer.. men da jeg lå på alle 4 og pustede selvom jeg havde fået noget at sove på, så var jeg ikke i tvivl længere..

Anmeld

20. juni 2011

elvital

lounika skriver:

en uge til termein og min krop gør en masse underligt... men hvordan føles en vee?  hvordan er tejn op til det skal til at gå i gang ..

Prøv at gå ind på www.foedselsberetning.dk

der er en masse Fb samlet og de er delt ind under katagori. Måske det kan hjælpe dig lidt???

-dengang jeg fik veer der var jeg også i tvivl om det var veer jeg havde... men det viste sig at DET VAR DET! Men mine første veer var kun lidt smertefulde -og så blir man sgu i tvivl  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.