hvordan føles veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

lounika

en uge til termein og min krop gør en masse underligt... men hvordan føles en vee?  hvordan er tejn op til det skal til at gå i gang ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Nettemor

det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

mine føltes som en spænden i lænd og r*v som langsomt trak sig sammen og løsnede igen. og det blev så langsomt værre og værre og oftere og oftere.

men du burde kunne kende det ved at det er en gentagende smerte.. som så gerne skulle intensivere.

Anmeld

17. juni 2011

KamillaT

Hvordan de føles? DE GØR ONDT AF HELVEDS TIL

Anmeld

17. juni 2011

Minmio

lounika skriver:

en uge til termein og min krop gør en masse underligt... men hvordan føles en vee?  hvordan er tejn op til det skal til at gå i gang ..

Jeg havde ingen tegn, jeg vågnede bare op med veer.

Det føles som meget, meget, meget kraftige mens smerter. De starter ikke så slemt, men så bider de mere og mere til. Og så gjorde det ondt i lænden på mig.

Men igen det er jo forskelligt fra person til person.  

Anmeld

17. juni 2011

Janni.

Mine føltes som kraftige mens smerter som tiltog i styrke. Slimproppen gik om morgenen da jeg stod op kl 6.30. Inden da havde jeg haft den mest underlige nat, havde været oppe 6-7 gange natten igennem, var mega rastløs..

Anmeld

17. juni 2011

Carina1977

lounika skriver:

Mit startede jo ved at vandet gik, så jeg var jo ikke i tvivl om at det jeg mærkede var veer. Men mit startede med noget der mindede om mens smerter, og det åbnede jeg mig 3-4 cm. på....derefter blev det mere intenst....sådan nogle smerter der trak om i ryggen.

Anmeld

17. juni 2011

CamillaSoefelt

lounika skriver:

Lover dig for at når først de kommer, er du ikke i tvivl

Anmeld

17. juni 2011

Muffinmus

jamen for mig var det kraftige mens smerter.

Så hvis jeg forestiler mig dag 2 på mens dag (det er den værste for mig) og så gange op med 10 måske, så havde jeg mine opstarts veer...da de onde veer kom  var det det samme, bare MANGE gange værre og kunne ikke andet end at ligge og sige av av av, men jeg var ved at flå gelænderet af i vildskab og havde den største lyst til at fjerne min mave eller mig selv så det kunne stoppe... Havde på ingen måde forstillet mig veer der kunne føles lige som mens smerter kunne gøre så ondt...troede jeg havde en ide om det, men nej....veerne kom nærmest rullende hvor smerten startede i bunden af maven og så rullede op i løbet af få sekunder.

Nogle får det i ben eller lænd, men for mig var det den dybeste smerte foran koncentreret:-)

Anmeld

17. juni 2011

Lilje82

Når først du har rigtige veer, er du med garanti ikke i tvivl

Anmeld

17. juni 2011

DitteMarie

Oplevede det som mavekramper- som når man har været på ferie i syden, fået for meget sprut og dårlig mad- og så skal af med det igen- avs- lykke til med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.