En tand er på vej - og min søn er totalt uberørt af det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

MamaLook

B&J skriver:

Jeg er slet ikke misundelig

ej du er super heldig der ikke er noget af mærke for vores dreng bliver så super syg når han får sine øv øv men sådan er det jo

ÆV - det er da synd for jeres dreng (og jer), at han får det så skidt, når det er  

INGEN børn burde være påvirket af frembrydende tænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

MamaLook

BB78 skriver:

I må have en nem dreng - ligesom vi har en ekstrem nem pige  Vi mærkede intet til hendes 2 første bisser i undermunen. Joh, hun var lidt mere pylret i et par dage, men ellers mærkede vi intet til de 2 bisser 

HURRA for nemme unger!

Jeg havde virkelig ikke regnet med, at børn kunne være SÅ nemme (7-9-13 og  for at det fortsætter sådan)

Anmeld

18. juni 2011

chael

MamaLook skriver:

Ja, altså, vi har lige konstateret, at en tand er på vej i juniors undermund.. man kan mærke takkerne på den.. Og han er - som overskriften lyder - slet ikke berørt af det (7-9-13)

Er det normalt - eller må vi endnu engang sande, at vores lille dreng bare er helt udsædvanligt nem??

Ja da... Mine unger har heller ikke været synderligt berørt af det.

De har måske tygget lidt ekstra i legetøj, men har aldrig været pjevsede eller fået feber.

De har oftes bare ligepludseligt været der

Men man skriver jo bare ikke om det, når det går godt

Men han er da helt sikkert normal, ligesom alle andre

*Camilla 25+3

Anmeld

18. juni 2011

MamaLook

Nessie skriver:

Daniels 2 første tænder kom samtidig, og dem opdagede vi kun fordi han bed mig i fingeren

Men de andre har han haft feber og ubehag ved.
specielt kindtænderne, der fik han både tynd mave, feber og monster rød numse, så det var en hård omgang

Haha - aws

Men de kindtænder lyder ikke rare  Hvornår kommer de cirka?

Anmeld

18. juni 2011

MamaLook

MaleneF skriver:

Vi kunne heller ikke mærke på vores søns humør da hans tænder brød frem :-) og han har 8 nu :-)

SEJT!

Håber også det fortsætter sådan her

Anmeld

18. juni 2011

Nessie

MamaLook skriver:

Haha - aws

Men de kindtænder lyder ikke rare  Hvornår kommer de cirka?

Ha ha, ja, vi blev lidt overraskede. Sad i en turistbus i New York, og så lige pludselig lidt mærkelig ud i hovedet, og så skulle vi jo selvfølgelig straks kigge ham i munden og juble. Folk har troet vi var tossede

Kindtænderne begyndte da han var 13 mdr. tror jeg. Det var ikke en sjov omgang, og det tog ca. 1 uge hver gang, men første tand var dog værst. Håber ikke de næste bliver lige så slemme.

Men mange opdager dem jo dårligt nok, så vi har vist bare været "uheldige"

Anmeld

18. juni 2011

MamaLook

chael skriver:

Ja da... Mine unger har heller ikke været synderligt berørt af det.

De har måske tygget lidt ekstra i legetøj, men har aldrig været pjevsede eller fået feber.

De har oftes bare ligepludseligt været der

Men man skriver jo bare ikke om det, når det går godt

Men han er da helt sikkert normal, ligesom alle andre

*Camilla 25+3

Præcis - jeg har KUN hørt historier, der gør, at jeg virkelig har frygtet tændernes frembrud..

(men så er det godt, jeg oprettede denne tråd, haha)

Han er helt normal, min dreng - Men hold da op, hvor havde jeg aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg ville få så nemt et barn.. Der har bare INTET været (bortset fra en mega hård fødsel, men det er så det)

Anmeld

18. juni 2011

Clisolka

MamaLook skriver:

HURRA for nemme unger!

Jeg havde virkelig ikke regnet med, at børn kunne være SÅ nemme (7-9-13 og  for at det fortsætter sådan)

Haha ja, vi har mange gange fået at vide, at vi ikke har prøvet at være forældre endnu 

Anmeld

18. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

MamaLook skriver:

Ja, altså, vi har lige konstateret, at en tand er på vej i juniors undermund.. man kan mærke takkerne på den.. Og han er - som overskriften lyder - slet ikke berørt af det (7-9-13)

Er det normalt - eller må vi endnu engang sande, at vores lille dreng bare er helt udsædvanligt nem??

det samme var det og er det her...

Ved tandbørstning kunne vi opdage en ny tand, men han sov stadig sine 10-11 timer hver nat uden at vågne - ingen rød hale - feber eller lign..

Det samme gælder vacciner, intet at mærke og han får ikke engang mærker på lårene... Han skal som regl hjælpe med at holde sprøjten og være med til at trykke vaccinen ned... 

Anmeld

18. juni 2011

B&J

MamaLook skriver:

ÆV - det er da synd for jeres dreng (og jer), at han får det så skidt, når det er  

INGEN børn burde være påvirket af frembrydende tænder

nej det har du bare så meget ret i men det er han nu så får han en masse kold agurk og tomat det hjælper en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.