En tand er på vej - og min søn er totalt uberørt af det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
30 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

MamaLook

Ja, altså, vi har lige konstateret, at en tand er på vej i juniors undermund.. man kan mærke takkerne på den.. Og han er - som overskriften lyder - slet ikke berørt af det (7-9-13)

Er det normalt - eller må vi endnu engang sande, at vores lille dreng bare er helt udsædvanligt nem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

MamaLook

MamaLook skriver:

Ja, altså, vi har lige konstateret, at en tand er på vej i juniors undermund.. man kan mærke takkerne på den.. Og han er - som overskriften lyder - slet ikke berørt af det (7-9-13)

Er det normalt - eller må vi endnu engang sande, at vores lille dreng bare er helt udsædvanligt nem??

Nogen der har prøvet det samme?

Måske det først er NU, pinen skal til at komme? Jeg troede, at det var selve det, at tanden 'bryder gennem barrieren'(tandkødet), der forårsagede smerte/kløe..

Jeg håber, der er en eller flere derude, der kan gøre mig lidt klogere

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

Jeg tror også det er selve det at tanden bryder frem.. Men en i min familie har en lille også og der var overhovedet intet at mærke da tænderne kom frem.. så det kan godt lade sig gøre.. Håber der ikke kommer noget med ham..

Min datter er fra 26. februar i år.. er lidt i tvivl om hun måske allerede er ved at få sin første.. hun gnubber KONSTANT hånd ryggen mod det øverste af tandkødet.. Hun har helt glemt hvor afhængig hun var af sutten..

Anmeld

17. juni 2011

Sabsy

MamaLook skriver:

Nogen der har prøvet det samme?

Måske det først er NU, pinen skal til at komme? Jeg troede, at det var selve det, at tanden 'bryder gennem barrieren'(tandkødet), der forårsagede smerte/kløe..

Jeg håber, der er en eller flere derude, der kan gøre mig lidt klogere

Vi har aldrig mærket det på vores dreng - hans første tand opdagede vi sent, en morgen jeg skulle skifte ham.. Hahahaha, så kaldte på manden og han var også overrasket Men det er da dejligt, man ikke mærker det..

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Tror det er så forskelligt fra barn til barn hvordan de reagere på det når tænderne bryder frem... Vores datter var i perioder mærket af det og andre gange ikke... 

Så du er måske heldig.. 

Anmeld

17. juni 2011

Nettemor

MamaLook skriver:

sådan var det også med vores dreng da han fik de første 2 men 'bare rolig' han kan sagtens tænkes at tage revanche. vores dreng har det i hvert fald pænt træls med kindtænderne. men der er også nogle der ikke har problemer med det overhovedet. og så er det jo bare at nyde det og håbe det fortsætter.

Anmeld

17. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har ikke været plaget af tænder hjemme hos os - hverken vores pige eller dreng

Anmeld

17. juni 2011

Bom

Min Matilde har 12 tænder nu, og hun har kun haft feber ved en tand, der var hun dog også syg samtidig, så om feberen skyldtes sygdom eller tand vides ikke.. Men kender godt det med at man ikke opdager tænderne, fredag inden pinse så jeg pludselig at matilde havde fået 2 kindtænder uden vi havde lagt mærke til det, og de var rimelig store.. Flovt når man børster tænder på hende 2 gange om dagen og så ikke ser dem..

Anmeld

17. juni 2011

spj

Min datter har 3 tænder. 2 i undermunden og 1 oppe. Dem i undermunden mærkede vi heller ikke noget til at hun fik, men den i overmunden havde hun lidt feber i halvandet døgn.

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Jeg er slet ikke misundelig

ej du er super heldig der ikke er noget af mærke for vores dreng bliver så super syg når han får sine øv øv men sådan er det jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.