Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva. skriver: Ok.. ja, spændende bliver det da...
Ok.. ja, spændende bliver det da...
Ja helt bestemt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LenaJohansen skriver: hihi, det blir nu spændende at se hvornår min mus beslutter sig for at gå
hihi, det blir nu spændende at se hvornår min mus beslutter sig for at gå
Jeg tror også Adam komme til at gå inden han bliver 1 år... Han render rundt med gåvogn nu og går rundt om ting - han kan også slippe med den ene hånd.
- pyyyh, det går virkeligt alt for hurtigt
DAs mor skriver: Jeg tror også Adam komme til at gå inden han bliver 1 år... Han render rundt med gåvogn nu og går rundt om ting - han kan også slippe med den ene hånd. - pyyyh, det går virkeligt alt for hurtigt
uh ja så går han nok snart
Bryndis skriver: Det er helt og aldeles og 100% UNORMALT. Du bør få hende tjekket HAhahhaahaha Ej hun er jo b bare for skøn Viktor skal nok komme efter hende en dag - Altså med de ting hun kan
Det er helt og aldeles og 100% UNORMALT. Du bør få hende tjekket HAhahhaahaha Ej hun er jo b bare for skøn Viktor skal nok komme efter hende en dag - Altså med de ting hun kan
ja han er ved at være lidt bagefter nu, og dig som lige troede han var foran
Men malou gav ham lige en ordenlig overhaling..
LenaJohansen skriver: ja han er ved at være lidt bagefter nu, og dig som lige troede han var foran Men malou gav ham lige en ordenlig overhaling..
LenaJohansen skriver: Det er ikke engang 14 dage siden hun begyndte at kravle... Og hun blir først 7mdr den 24... Nu kan hun så os selv sætte sig op, og så kan hun sørme os selv rejse sig op af ting Hvor blev min baby af Men har så lige et spørgsmål, er det ikke liiiiige lovlig hurtig at hun rejser sig op?
Det er ikke engang 14 dage siden hun begyndte at kravle... Og hun blir først 7mdr den 24...
Nu kan hun så os selv sætte sig op, og så kan hun sørme os selv rejse sig op af ting
Hvor blev min baby af
Men har så lige et spørgsmål, er det ikke liiiiige lovlig hurtig at hun rejser sig op?
Bryndis skriver: Hehe ja det er lidt sjovt. Men han nyder og møve sig frem på maven. Han behøver ikke og være lige så hurtig som hans storebror var. Han gik jo da han var 9 mdr og det var aaaalt for tidligt. Han var en rigtig klumpedumpe
Hehe ja det er lidt sjovt. Men han nyder og møve sig frem på maven. Han behøver ikke og være lige så hurtig som hans storebror var. Han gik jo da han var 9 mdr og det var aaaalt for tidligt. Han var en rigtig klumpedumpe
hihi
Det er sjovt der er så meget forskel på børn... Og skægt at hun lige overhalede ham så hurtig...
Lukasmor skriver: Tror det er meget normalt Jeg gik i hvert fald uden hjælp da jeg var 9 måneder
Tror det er meget normalt Jeg gik i hvert fald uden hjælp da jeg var 9 måneder
Kan være tryg igen, kan jeg høre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128