Hvor blir min lille baby blevet af? (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Aves.

LenaJohansen skriver:

Det er ikke engang 14 dage siden hun begyndte at kravle... Og hun blir først 7mdr den 24...

Nu kan hun så os selv sætte sig op, og så kan hun sørme os selv rejse sig op af ting

Hvor blev min baby af

Men har så lige et spørgsmål, er det ikke liiiiige lovlig hurtig at hun rejser sig op?

Det er meget forskelligt...min den mellemste var kun lige 6 mdr. gammel da han rejste sig op af alt og gik 10 mdr. gammel...hans lillebror var 7-8 mdr. men gik så allerede da han var 9 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

LinLin

Adam kunne også lige pludseligt alt det på een gang Han var 7½ måned...

Anmeld

17. juni 2011

LenaJohansen

Eva. skriver:

Det er meget forskelligt...min den mellemste var kun lige 6 mdr. gammel da han rejste sig op af alt og gik 10 mdr. gammel...hans lillebror var 7-8 mdr. men gik så allerede da han var 9 mdr.

hold da op.. Dvs  jeg skal forvente at min lille baby går tidligt

Anmeld

17. juni 2011

LenaJohansen

DAs mor skriver:

Adam kunne også lige pludseligt alt det på een gang Han var 7½ måned...

Det er nu dejligt, men hold op hvor går det altså bare sååå stærkt lige pludseligt

Anmeld

17. juni 2011

Aves.

LenaJohansen skriver:

Det er jo ikke sikkert...der gik 4 mdr mellem for den ene og kun et par fra den anden rejste sig til han gik...det er så forskelligt...det vil tiden vise..

Anmeld

17. juni 2011

LenaJohansen

Eva. skriver:

Det er jo ikke sikkert...der gik 4 mdr mellem for den ene og kun et par fra den anden rejste sig til han gik...det er så forskelligt...det vil tiden vise..

Er godt nok meget spændt... Min mor fortalte mig at jeg gik inden jeg var et år.. Mener hun sagde 10-11 mdr

Anmeld

17. juni 2011

LinLin

LenaJohansen skriver:

Ikke nødvendigvis Min ældste var 8 mdr da han kunne kravle og sætte sig op, rejste sig da han var 9 mdr - men gik først da han var knapt 16 mdr!  Han var fint tilfreds med bare at kravle (vildt hurtigt!) og så rejse sig op når han kom frem

Anmeld

17. juni 2011

Aves.

LenaJohansen skriver:

Er godt nok meget spændt... Min mor fortalte mig at jeg gik inden jeg var et år.. Mener hun sagde 10-11 mdr

Ok.. ja, spændende bliver det da...

Anmeld

17. juni 2011

-Sigrid-

LenaJohansen skriver:

hun er altid en meget glad pige

Det er jo det vigtigste 

Anmeld

17. juni 2011

LenaJohansen

DAs mor skriver:

Ikke nødvendigvis Min ældste var 8 mdr da han kunne kravle og sætte sig op, rejste sig da han var 9 mdr - men gik først da han var knapt 16 mdr!  Han var fint tilfreds med bare at kravle (vildt hurtigt!) og så rejse sig op når han kom frem

hihi, det blir nu spændende at se hvornår min mus beslutter sig for at gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.