De seneste kager - mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Susan1978

kimfrit skriver:

har lige været inde og kigge.

Kan man bare købe en færdig kage i fakta f.eks. og så blande det op med nutella og så rulle, spidde, fryser og overtrække?

Er det så simpel eller har jeg misforstået det?

fryser? skal de i fryseren ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

LISBETH:-)

Susan1978 skriver:

ejj - jeg har lige haft en hel smadderkage(kom til at vælte den ud af formen for tidligt)  i mandags, da vi skulle lave kage til Eas  sommerfest i skolen og den ku jeg da ha brugt til det.. 

Nemlig! Min fryser er fyldt med kage rester

Specialkøbmanden og et andet sted jeg ikke lige kan huske hvad hedder har kurser i cake pops - vil du med en dag?

Anmeld

17. juni 2011

Loa

Hvor er de bare gode!!! Eeeeelsker den lille larve til sidst

Anmeld

17. juni 2011

Susan1978

lisbeth2910 skriver:

Nemlig! Min fryser er fyldt med kage rester

Specialkøbmanden og et andet sted jeg ikke lige kan huske hvad hedder har kurser i cake pops - vil du med en dag?

ja klart... vil rigtig gerne med.. eller hvis der er nogle af de andre kurser vi ku bruge til noget

sålænge jeg kan.. hehe

Anmeld

17. juni 2011

kimfrit skriver:

har lige været inde og kigge.

Kan man bare købe en færdig kage i fakta f.eks. og så blande det op med nutella og så rulle, spidde, fryser og overtrække?

Er det så simpel eller har jeg misforstået det?

Næsten

Du kan sagtens købe en færdig kage men ikke med nutella det skal være noget smørcreme så smøren stivner og får det hele til og hænge sammen.

Du blander kage og smørcreme - triller det til kugler - stiller det i fryseren 15 min eller køleskab i 1 time. Så dypper du pinden i smeltet chokolade og sætter den i kuglen du lige har taget ud. Så ladder du den stå 5 min til chokoladen er stivnet og så er det bare og dyppe kuglen helt i smeltet chokolade og så pynte. Den skal dyppes lidt specielt for at den bliver helt glat, det er der videoer af på you tube

Anmeld

17. juni 2011

Susan1978 skriver:

fryser? skal de i fryseren ?

Når de er rullet skal de i fryseren i 15 min - eller køleskabet i en time. Dette for at smørcremen stivner og holder kuglen sammen når den bliver dyppet i chokoladen! You tube kære Susan - you tube og du bliver klogere:-)

Anmeld

17. juni 2011

Loa skriver:

Hvor er de bare gode!!! Eeeeelsker den lille larve til sidst

Tak

Anmeld

17. juni 2011

Susan1978

lisbeth2910 skriver:

Når de er rullet skal de i fryseren i 15 min - eller køleskabet i en time. Dette for at smørcremen stivner og holder kuglen sammen når den bliver dyppet i chokoladen! You tube kære Susan - you tube og du bliver klogere:-)

okay så...  i morgen... vil nemmerlig i putkassen.. kom sent i seng og tidligt op..

Anmeld

17. juni 2011

Susan1978 skriver:

ja klart... vil rigtig gerne med.. eller hvis der er nogle af de andre kurser vi ku bruge til noget

sålænge jeg kan.. hehe

Efter sommerferien! Så skal jeg ihvertfald afsted! Håber du kan komme med!

Anmeld

17. juni 2011

Susan1978

lisbeth2910 skriver:

Efter sommerferien! Så skal jeg ihvertfald afsted! Håber du kan komme med!

hæng mig lige op på det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.