De seneste kager - mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

LotteGabriella

lisbeth2910 skriver:

Her er hvad den sidste måneds tid er gået med!

super flotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

LISBETH:-)

LotteGabriella skriver:

super flotte

Tak for det

Anmeld

17. juni 2011

kimfrit

hvad er det for noglekager/ sikkepind ligne ting?

Anmeld

17. juni 2011

kimfrit skriver:

hvad er det for noglekager/ sikkepind ligne ting?

Det er cake pops - chokolade kage på pind:-) Kig på youtube

De smager vildt godt, og er det nye hit her i huset!

Anmeld

17. juni 2011

kimfrit

lisbeth2910 skriver:

er det nemt at lave?

Det ser vildt smart ud

Anmeld

17. juni 2011

Susan1978

lisbeth2910 skriver:

Lisbeth, det var da nogle helt fantastiske kager og den der med alle blomsterne..hold nu kæft et arbejde, (selvom det bare er en udstikker)

du er sgu da ved at blive en rigtig kagenørd.. du er super god til de der små menensker..

hey de der cakepops, tager de lang tid at lave? har ville prøve at lave dem med ungerne..  men har ikke lige fået sat mig ind i hvordan man gør..

Anmeld

17. juni 2011

kimfrit skriver:

er det nemt at lave?

Det ser vildt smart ud

JA det er helt vildt nemt!

Og det jeg synes der er bedst er at man kan lave det af kagerester som man har gemt i fryseren - så skal man ikke engang til og bage en kage når man skal lave det!

Anmeld

17. juni 2011

Susan1978 skriver:

Lisbeth, det var da nogle helt fantastiske kager og den der med alle blomsterne..hold nu kæft et arbejde, (selvom det bare er en udstikker)

du er sgu da ved at blive en rigtig kagenørd.. du er super god til de der små menensker..

hey de der cakepops, tager de lang tid at lave? har ville prøve at lave dem med ungerne..  men har ikke lige fået sat mig ind i hvordan man gør..

Tak søde Susan!

Cake pops er meget nemt. Bare kig på you tube!

Jeg laver det af chokoladekage og palmin smørcreme - det er mums! bedre end fondant kager hvis du spørger mig!

Det eneste jeg har haft start vanskeligheder med er chokoladen der skulle smeltes. Men fandt ud af at det SKAL være chokolade der er beregnet til at smelte og så skal det gøres på optøningsprogram i microen. Man kan købe sådan nogen candymelts der er beregnet til det men jeg har bare brugt hvid chokolade og pulver farve. PÅ dem på billedet er der ikke farve i de er bare pyntet med div. drys. Go for it dine unger vil elske det!

Anmeld

17. juni 2011

kimfrit

lisbeth2910 skriver:

JA det er helt vildt nemt!

Og det jeg synes der er bedst er at man kan lave det af kagerester som man har gemt i fryseren - så skal man ikke engang til og bage en kage når man skal lave det!

har lige været inde og kigge.

Kan man bare købe en færdig kage i fakta f.eks. og så blande det op med nutella og så rulle, spidde, fryser og overtrække?

Er det så simpel eller har jeg misforstået det?

Anmeld

17. juni 2011

Susan1978

lisbeth2910 skriver:

Tak søde Susan!

Cake pops er meget nemt. Bare kig på you tube!

Jeg laver det af chokoladekage og palmin smørcreme - det er mums! bedre end fondant kager hvis du spørger mig!

Det eneste jeg har haft start vanskeligheder med er chokoladen der skulle smeltes. Men fandt ud af at det SKAL være chokolade der er beregnet til at smelte og så skal det gøres på optøningsprogram i microen. Man kan købe sådan nogen candymelts der er beregnet til det men jeg har bare brugt hvid chokolade og pulver farve. PÅ dem på billedet er der ikke farve i de er bare pyntet med div. drys. Go for it dine unger vil elske det!

ejj - jeg har lige haft en hel smadderkage(kom til at vælte den ud af formen for tidligt)  i mandags, da vi skulle lave kage til Eas  sommerfest i skolen og den ku jeg da ha brugt til det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.