Madras til lift (mikado Aston kombivogn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Jemion

HeidiØ skriver:

Aaaarh men den er helt fantastisk!  .. jeg må snart i kælderen for at ta billede af vores!!

Jeg er også bare helt solgt Kan slet ikke vente med at komme ud og trille med den.. Det lyder som en plan, glæder mig til at se den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Katja-Maria

HeidiØ skriver:

Ja, det har jeg også overvejet! Men synes jeg så nogle på babysams hjemmeside der godt kunne passe - men har sku snart kigget så mange steder jeg ikke kan finde hoved og hale i det  haha

Hej igen.

Vil bare lige følge op på vores madrassnak...

Jeg har valgt at klippe barnevognsmadrassen til og lægge den i liften (den har en god tykkelse, da liften ikke er særlig høj) og så har jeg købt en Thorn-madras til 230 kr. til barnevognskassen. Den skal dog klippes lidt til i enden, men det er ikke meget.

Det ser ud til at fungere

Anmeld

24. juni 2011

Katja-Maria

Jemion skriver:

Har lige haft taget et af vores aston

Hvor er den fin  

Hvordan ser inderfoeret ud?

Min er sort og inderfoeret er gråt (øv øv - det var jeg ikke lige opmærksom på i farten)

Anmeld

24. juni 2011

HeidiØ

Katja-Maria skriver:

Hej igen.

Vil bare lige følge op på vores madrassnak...

Jeg har valgt at klippe barnevognsmadrassen til og lægge den i liften (den har en god tykkelse, da liften ikke er særlig høj) og så har jeg købt en Thorn-madras til 230 kr. til barnevognskassen. Den skal dog klippes lidt til i enden, men det er ikke meget.

Det ser ud til at fungere

Det lyder da helt super at det fungere! .. den vil jeg lige ta med, når vi skal ud og købe madrasser! Tak for opfølgningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.