Madras til lift (mikado Aston kombivogn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.941 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

HeidiØ

Skulle man være så heldig nogle har købt en Aston kombivogn på flip-flap.dk? .. jeg synes bunden i liften er lidt hård, og er derfor på udkig efter madras dertil. Nogle der kan anbefale nogle??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

HeidiØ

Anyone?

Anmeld

18. juni 2011

ønskebørn74

HeidiØ skriver:

Skulle man være så heldig nogle har købt en Aston kombivogn på flip-flap.dk? .. jeg synes bunden i liften er lidt hård, og er derfor på udkig efter madras dertil. Nogle der kan anbefale nogle??

EJ... Min drømme vogn!!!! Vil du ikke godt sætte et billede ind af jeres in real live!!!!

Anmeld

18. juni 2011

HeidiØ

Hehe er det?  Den er også meget lækker til prisen. Jeg har ikke lige billede af den endnu, men kan lige snuppe et og poste det ind en af dagene

Anmeld

18. juni 2011

ønskebørn74

HeidiØ skriver:

Hehe er det?  Den er også meget lækker til prisen. Jeg har ikke lige billede af den endnu, men kan lige snuppe et og poste det ind en af dagene

1000 mange tak!!!!  Ligger lige nu og ruger på 2 skønne æg og man må vel gerne drømme... Har kun set de billeder der er fra deres hjemmeside... Ville så gerne se den rigtigt... Hvad farve har i valgt???

Anmeld

19. juni 2011

HeidiØ

ønskebarn74 skriver:

1000 mange tak!!!!  Ligger lige nu og ruger på 2 skønne æg og man må vel gerne drømme... Har kun set de billeder der er fra deres hjemmeside... Ville så gerne se den rigtigt... Hvad farve har i valgt???

Årh så krydser jeg fingre for dig  Læste godt lidt om det på din profil  ..

Vi har valgt den der hedder Akademio - vi kan godt li der kommer lidt farve ind i så alt ik bare er sort/hvid.. den ser rød ud på billedet, men det er faktisk orange, hvilket egentlig bare gør den super fed  Så kan godt forstå dig - super til billige penge!

Anmeld

19. juni 2011

ønskebørn74

HeidiØ skriver:

Årh så krydser jeg fingre for dig  Læste godt lidt om det på din profil  ..

Vi har valgt den der hedder Akademio - vi kan godt li der kommer lidt farve ind i så alt ik bare er sort/hvid.. den ser rød ud på billedet, men det er faktisk orange, hvilket egentlig bare gør den super fed  Så kan godt forstå dig - super til billige penge!

1000 tak!!!!!  Orange lyder fedt, glæder mig til at se den!!!!

Anmeld

19. juni 2011

Katja-Maria

HeidiØ skriver:

Ååh, jeg har samme problem  Det er ikke til at finde en madras med de mål. Tænker, at sidste udvej må være, at skære en madras til? 

Anmeld

19. juni 2011

ønskebørn74

HeidiØ skriver:

Her laver de på mål med betræk...

http://sengeogmadrasser.dk/koldskumsmadrasser,skummadrasser,springmadrasser,andre%20madrasser

Anmeld

19. juni 2011

Katja-Maria

Mange tak, det vil jeg lige tjekke så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.