Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skulle man være så heldig nogle har købt en Aston kombivogn på flip-flap.dk? .. jeg synes bunden i liften er lidt hård, og er derfor på udkig efter madras dertil. Nogle der kan anbefale nogle??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anyone?
HeidiØ skriver: Skulle man være så heldig nogle har købt en Aston kombivogn på flip-flap.dk? .. jeg synes bunden i liften er lidt hård, og er derfor på udkig efter madras dertil. Nogle der kan anbefale nogle??
EJ... Min drømme vogn!!!! Vil du ikke godt sætte et billede ind af jeres in real live!!!!
Hehe er det? Den er også meget lækker til prisen. Jeg har ikke lige billede af den endnu, men kan lige snuppe et og poste det ind en af dagene
HeidiØ skriver: Hehe er det? Den er også meget lækker til prisen. Jeg har ikke lige billede af den endnu, men kan lige snuppe et og poste det ind en af dagene
1000 mange tak!!!! Ligger lige nu og ruger på 2 skønne æg og man må vel gerne drømme... Har kun set de billeder der er fra deres hjemmeside... Ville så gerne se den rigtigt... Hvad farve har i valgt???
ønskebarn74 skriver: 1000 mange tak!!!! Ligger lige nu og ruger på 2 skønne æg og man må vel gerne drømme... Har kun set de billeder der er fra deres hjemmeside... Ville så gerne se den rigtigt... Hvad farve har i valgt???
Årh så krydser jeg fingre for dig Læste godt lidt om det på din profil ..
Vi har valgt den der hedder Akademio - vi kan godt li der kommer lidt farve ind i så alt ik bare er sort/hvid.. den ser rød ud på billedet, men det er faktisk orange, hvilket egentlig bare gør den super fed Så kan godt forstå dig - super til billige penge!
HeidiØ skriver: Årh så krydser jeg fingre for dig Læste godt lidt om det på din profil .. Vi har valgt den der hedder Akademio - vi kan godt li der kommer lidt farve ind i så alt ik bare er sort/hvid.. den ser rød ud på billedet, men det er faktisk orange, hvilket egentlig bare gør den super fed Så kan godt forstå dig - super til billige penge!
1000 tak!!!!! Orange lyder fedt, glæder mig til at se den!!!!
Ååh, jeg har samme problem Det er ikke til at finde en madras med de mål. Tænker, at sidste udvej må være, at skære en madras til?
Her laver de på mål med betræk...
http://sengeogmadrasser.dk/koldskumsmadrasser,skummadrasser,springmadrasser,andre%20madrasser
Mange tak, det vil jeg lige tjekke så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128