Hvad skal jeg gør???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Anonym trådstarter

Min datter på snart 8 mdr. vågnede kl. 7 i dag - fik flaske kl. 7.30, ren ble og tøj på. Nu viser hun træthedstegn - men er det for tidlig med morgenlur???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

kamtok

Hvis hun er træt, så ville jeg da lade hende prøve og sove.. Men herhjemme er det ofte træthedstegn lige indtil han bliver lagt ind, så ligger han og pludrer, griner, leger og laver ballade i sengen. Andre gange er han reelt bare rigtig træt og trænger til en ½-1 time mere..

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Hvis hun er træt, så ville jeg da lade hende prøve og sove.. Men herhjemme er det ofte træthedstegn lige indtil han bliver lagt ind, så ligger han og pludrer, griner, leger og laver ballade i sengen. Andre gange er han reelt bare rigtig træt og trænger til en ½-1 time mere..

Hun sover enten til kl. 9 eller 11..

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Må jeg vække hende lige så stille? eller får jeg kun skidt ud af det???

Anmeld

17. juni 2011

LinLin

Anonym skriver:

Må jeg vække hende lige så stille? eller får jeg kun skidt ud af det???

Hvorfor vil du vække hende?

Anmeld

17. juni 2011

mor_sabina

Her bliver mine ofte trætte igen efter 1-1½ time om morgenen. Jeg tror på de selv styrer hvornår de er trætte og skal sove det de kan, men hvis du skal noget kan du jo blive nødt til at vække, eller hvordan kan det være du tænker at vække hende?

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Hvorfor vil du vække hende?

Vist hun sover for længe.. Mere med madplanen - eller skal man droppe den??

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

mor_sabina skriver:

Her bliver mine ofte trætte igen efter 1-1½ time om morgenen. Jeg tror på de selv styrer hvornår de er trætte og skal sove det de kan, men hvis du skal noget kan du jo blive nødt til at vække, eller hvordan kan det være du tænker at vække hende?

Skal ikke rigtig noget.. Det er  mere for at nå hendes mad, vist hun sover for længe..

Anmeld

17. juni 2011

mor_sabina

Anonym skriver:

Skal ikke rigtig noget.. Det er  mere for at nå hendes mad, vist hun sover for længe..

Men hvordan ser rytmen ud sådan i løbet af dagen? For her sover mine den længste lur om formiddagen, og det kan jo være i har det lige sådan? Så tænker jeg du må indrette rytmen efter det, og så har du jo god mulighed for at få ordnet nogle ting om morgenen?

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Er så nervøs for, at hun når at lære den rigtige rytme til vs. Hun skal starte 1. Aug... Der kan hun jo ikke sov kl. 8..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.