Luna <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

lhn89

MillesMor111010 skriver:

Vi har en der sover en time når hun blir lagt i seng om aftenen ..  og så er hun vågen til klokken 23:30  men håber meget på det ændre sig når hun starter vuggestue på mandag !!!

Søvn betyder i hvert fald rigtig meget! De dage, hvor Luna ikke har sovet om natten, har jeg intet overskud! Men heldigvis er vi så småt ved at få lidt rytme, hun vågner ca. kl. 24 - 04 - 07, så vi kan lige nå at få lidt søn der i mellem. 

Her hjemme har vi også lavet den aftale, af kæresten tage hende fra 24 - 04 kl. og jeg tager hende fra 04 - 08, så vi begge kan få noget søvn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

fif

lhn89 skriver:

Det fik jeg faktisk også af vide fra min SP, at vægten godt kunne stå stille fra nu af, og så ville hun bare vokse i længden  

Ja, det jar jeg osse hørt--- Men problemet, hos os er at hun ikk tager særligt meget på, og ligger faktisk under normalvægten! Men læger og SP´er siger jo vidt forskellige ting...

Anmeld

1. juli 2011

lhn89

JustAnotherName skriver:

Tak   Og ja, det er farmands arm hun ligger og holder fat i  

Sødt 

Anmeld

1. juli 2011

lhn89

fif skriver:

Ja, det jar jeg osse hørt--- Men problemet, hos os er at hun ikk tager særligt meget på, og ligger faktisk under normalvægten! Men læger og SP´er siger jo vidt forskellige ting...

Okay  Her er det nærmest helt det modsatte, Luna kan spise hele tiden, så vi har fået af vide at vi kan give hende kamille nogen gange, så hun ikke får for meget.

Anmeld

1. juli 2011

lhn89

NR3ønskebarn skriver:

Jamen det har jeg da Her kommer lige et par billeder af vores sovende Nikita

Hvor er hun sød  Og rigtig fine krøller hun har! 

Anmeld

1. juli 2011

fif

lhn89 skriver:

Okay  Her er det nærmest helt det modsatte, Luna kan spise hele tiden, så vi har fået af vide at vi kan give hende kamille nogen gange, så hun ikke får for meget.

hehe det er vildt at tænke på ... ved ikk hvorfor vores pige, ik tager nok på selvom vi kommer fløde i hendes mad osv...

Anmeld

1. juli 2011

lhn89

fif skriver:

hehe det er vildt at tænke på ... ved ikk hvorfor vores pige, ik tager nok på selvom vi kommer fløde i hendes mad osv...

Ja, man vil jo kun sit barn det bedste! og så man man jo følge de råd man får - tyk som tynd 

Anmeld

1. juli 2011

fif

lhn89 skriver:

Ja, man vil jo kun sit barn det bedste! og så man man jo følge de råd man får - tyk som tynd 

Heheh jaa og forresten elsker navnet Luna!!

Anmeld

1. juli 2011

lhn89

fif skriver:

Heheh jaa og forresten elsker navnet Luna!!

Heh. Mange tak  

Anmeld

1. juli 2011

Mor Til Oktober Børn

lhn89 skriver:

Søvn betyder i hvert fald rigtig meget! De dage, hvor Luna ikke har sovet om natten, har jeg intet overskud! Men heldigvis er vi så småt ved at få lidt rytme, hun vågner ca. kl. 24 - 04 - 07, så vi kan lige nå at få lidt søn der i mellem. 

Her hjemme har vi også lavet den aftale, af kæresten tage hende fra 24 - 04 kl. og jeg tager hende fra 04 - 08, så vi begge kan få noget søvn. 

herhjemme er det mig hele natten fordi min kæreste ikk hører hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.