Luna <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

lhn89

michella80 skriver:

Nååårh hvor er hun DEJLIG!!!! Og babyer skal være buttede!!!! SKØNT billede

Ja, det er så dejligt!  Der er ikke noget bedre end en lille baby med runde kinder og masser af elastikker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

lhn89

marloutti skriver:

Mange tak... Ja, man kunne jo stirre på dem i timevis... Altså børnene...

Ja det kan man virkelig 

Anmeld

1. juli 2011

Mor Til Oktober Børn

lhn89 skriver:

Vil lige dele dette dejlige billede af min yndige (letter buttet :b) Luna. Utrolig så dejlig hun er 

Har I også nogle dejlige billeder af jeres sovende børn? 

Hun er da bare en ribbersteg, som vi siger herhjemme  min lille prinsesse er oss noget rund i det, men det må de gerne være her er 3 styks sove billeder  hun er spæd på det første billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2011

lhn89

fif skriver:

hihi selv tak tænk at hun vejer 6kg, det vejede min pige da hun var 6 måneder haha

Heh. Ja, hun er en lille tyksak. Synes også hun er ret buttet i forhold til de andre i min mødregruppe. Men jeg var også selv ret buttet som lille, så regner med, at hendes også forsvinder med tiden 

Anmeld

1. juli 2011

lhn89

MillesMor111010 skriver:

Hun er da bare en ribbersteg, som vi siger herhjemme  min lille prinsesse er oss noget rund i det, men det må de gerne være her er 3 styks sove billeder  hun er spæd på det første billede

Heh. Hvor er det godt det første billede, en dejligt lille smil  De kan komme med de sjoveste udtryk i søvne 

Anmeld

1. juli 2011

fif

lhn89 skriver:

Heh. Ja, hun er en lille tyksak. Synes også hun er ret buttet i forhold til de andre i min mødregruppe. Men jeg var også selv ret buttet som lille, så regner med, at hendes også forsvinder med tiden 

Hihi jaaa hun må da være noget større end de andre så, men det gør jo ikk spor det går jo væk igen, når hun kommer til at bevæge sig og som du siger, hvis du osse var lidt buttet , som lille

Anmeld

1. juli 2011

Mor Til Oktober Børn

lhn89 skriver:

Heh. Hvor er det godt det første billede, en dejligt lille smil  De kan komme med de sjoveste udtryk i søvne 

Jaa på nummer 2 billede ligner hun en der stikker 2 finger i halsen  og nummer 3 er hun bare en engel  MIN engel

Anmeld

1. juli 2011

JustAnotherName

Åååååårhhh nogle søde sove-billeder..... Jeg roder også lige efter en stak....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2011

lhn89

fif skriver:

Hihi jaaa hun må da være noget større end de andre så, men det gør jo ikk spor det går jo væk igen, når hun kommer til at bevæge sig og som du siger, hvis du osse var lidt buttet , som lille

Ja, er sikker på det nok skal forsvinde igen  Så længe hun har det godt og er tilpas, er alt jo som det skal være 

Anmeld

1. juli 2011

lhn89

MillesMor111010 skriver:

Jaa på nummer 2 billede ligner hun en der stikker 2 finger i halsen  og nummer 3 er hun bare en engel  MIN engel

Heh. Ja, det er virkelig godt det sidste billede, hun ser i hvert fald ud til at nyde det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.