Hold OP jeg er træt af det! Jeg skal ikke afvise, at i forvejen er på vej ind i en før-fødsels depression eller sådan noget, men hold OP jeg er ved at blive f'ing sindssyg af, at alle skal være så forbandet bedrevidende i min graviditet og bare aldrig opmuntrende! Jeg FORSTÅR det ikke, og jeg kan bare mærke jeg bliver mere og mere gal for hver dag der går. Det er ikke kun i det virkelige liv, også herinde! (Ps. jeg er over halvvejs i graviditeten)
"Arj, jeg tror ikke det var liv du mærkede, det er aaalt for tidligt ift. hvornår jEG mærkede liv"
"Arj, du har da alt for meget babytøj
"
"Jajaaa, det kan godt ske du har det fantastisk nu, men bare vent, du ender sikkert med at få det skidt. Jeg havde det også fint på det tidspunkt i graviditeten, men endte med at være mega syg"
"Altså sådan synes jeg ikke man skal indrette et børneværelse"
"Hvorfor vil i ikke fortælle jeres babynavn? Har mere respekt for folk der tør stå ved deres kommende børns navne og er ligeglade med andres mening"
"Jaaa, jeg ved ikke rigtig om din mave ser gravid ud eller tyk ud"
"Ja, NU skal du høre hvordan JEG ville gøre det under fødslen, jeg har nemlig prøvet det"
HOLD.NU.KÆFT! Når man ikke har BEDT om alle de der forbandede bedrevidende råd, hvorfor fanden i helvede skal man så have dem smidt i hovedet KONSTANT?
Hvorfor kan folk ikke respektere, at man gør tingene forskelligt, og at der er forskelle på graviditeter? Hvorfor er det så SVÆRT at være opmuntrende og sige: "Fuck hvor er det dejligt at høre, at du bare har det fantastisk" eller "Hvor er det fedt, at du er ved at have styr på babyudstyret" osv? Hvorfor, hvorfor, hvorfor, skal det være konstante kritiske kommentarer?
Er seriøst ved at nå punktet, hvor jeg har svært ved at nyde min graviditet, fordi jeg DAG efter DAG efter DAG skal have smidt disse "velmendende" råd og kommentarer i hovedet, når jeg ikke har bedt om dem, og ikke EN er i stand til at glæde sig for mig, nej nej, man skal bare pilles ned.
Beklager det vrede indlæg, jeg har bare nået et ultimativt frustrationspunkt. Jeg er så gal og frustreret og dårligt humør hele tiden, fordi ingen kan finde ud af at være bare LIDT positive.