Ny dukkeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

LISBETH:-)

lisesp83 skriver:

Haha slemme rullepølse.

Nemlig! fnis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Mi

lisbeth2910 skriver:

aahh man skal da hjælpe hinanden, og det er intet problem for mig. Du skal så bare betale portoen også, men den kan ikke være en formue.

Du skriver bare hvis det er!

Tak for det, jeg vil ned og se i Tiger imorgen, så skriver jeg lige, hvis jeg får brug for din hjælp

Anmeld

16. juni 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
hvor er den blevet fin..!
Sofie fik også sådan en rædsel af en Hello Kitty-dukkeseng til fødselsdag.. Jeg skammer mig næsten over at have den fremme på hendes værelse, så måske jeg lige skulle prøve, at gøre dig kunsten efter..
Flot, er den i hvert fald..

Anmeld

16. juni 2011

AnjaM skriver:

hvor er den blevet fin..!
Sofie fik også sådan en rædsel af en Hello Kitty-dukkeseng til fødselsdag.. Jeg skammer mig næsten over at have den fremme på hendes værelse, så måske jeg lige skulle prøve, at gøre dig kunsten efter..
Flot, er den i hvert fald..

TAK

Anmeld

16. juni 2011

MosterA

Hvor er den super fin 

Jeg har planer om at gøre det samme ved vores tremmeseng, men jeg havde nogle problemer med at forklare det til min - til tider - konservative kæreste hvad det vare jeg mente, så det var super lige at kunne vise ham hvad det var jeg havde af planer 

Anmeld

16. juni 2011

MosterA skriver:

Hvor er den super fin 

Jeg har planer om at gøre det samme ved vores tremmeseng, men jeg havde nogle problemer med at forklare det til min - til tider - konservative kæreste hvad det vare jeg mente, så det var super lige at kunne vise ham hvad det var jeg havde af planer 

hæ hæ ja mænd forstår ikke altid konernes indretningsplaner - jeg har opgivet og forklarer jeg gør det bare. Det er nemmere og bede om tilgivelse end lov

Anmeld

16. juni 2011

roenlund

hvor er den bare flot

hvis der er noget i drenge farver vil jeg meget gerne købe noget... Liam har en rigtig grim kommode som jeg har planer om at gøre noget ved... men kan ikke lige overskue noget med lim og klister, så hyldepapir lyder noget nemmere...

Anmeld

16. juni 2011

MosterA

lisbeth2910 skriver:

hæ hæ ja mænd forstår ikke altid konernes indretningsplaner - jeg har opgivet og forklarer jeg gør det bare. Det er nemmere og bede om tilgivelse end lov

Sådan fungere det desværre ikke her. Hvis han ikke kan lide det der står fremme, ja så flytter han det bare væk 

Nogle gange kunne jeg godt have ønsket mig en mand der var ligeglad med indretning og ikke havde en mening om alt. Så kunne jeg bare tage i IKEA eller på loppemarkeder og købe hvad jeg selv syntes, som mange andre kvinder gør 

Anmeld

16. juni 2011

MosterA skriver:

Sådan fungere det desværre ikke her. Hvis han ikke kan lide det der står fremme, ja så flytter han det bare væk 

Nogle gange kunne jeg godt have ønsket mig en mand der var ligeglad med indretning og ikke havde en mening om alt. Så kunne jeg bare tage i IKEA eller på loppemarkeder og købe hvad jeg selv syntes, som mange andre kvinder gør 

Min mand har også en mening om ALT derfor jeg bare gør det. hi hi

men vi er nok ikke lette og stille tilfreds hvis de ingen mening havde var det nok også galt!

Anmeld

16. juni 2011

roenlund skriver:

hvor er den bare flot

hvis der er noget i drenge farver vil jeg meget gerne købe noget... Liam har en rigtig grim kommode som jeg har planer om at gøre noget ved... men kan ikke lige overskue noget med lim og klister, så hyldepapir lyder noget nemmere...

Jeg kan købe noget til dig i næste uge når jeg alligevel skal derind!

Så skriver jeg lige en pb med hvad jeg har fundet/om der er noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.