Ny dukkeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.895 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

LISBETH:-)

De første billeder er før forvandlingen

De sidste er efter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Mi

Hvor er den blevet fed. Har du bare brugt alm tapetlim og tapet, og hvor har du købt tapetet?

Anmeld

16. juni 2011

Mi skriver:

Hvor er den blevet fed. Har du bare brugt alm tapetlim og tapet, og hvor har du købt tapetet?

Det er hyldepapir der har klister på bagsiden - købt i Tiger for et par uger siden- Tror jeg gav 20 kr for en rulle der er rigtig meget på! De havde også andre farver jeg desværre ikke fik købt!

Og tak synes også selv den er blevet god. Hadder hello kitty så var ved og smide den ud, men glad for jeg forsøge med et nyt look

Anmeld

16. juni 2011

lisesp83

Wow den er fin, og rigtig piget

Anmeld

16. juni 2011

Mi

lisbeth2910 skriver:

Det er hyldepapir der har klister på bagsiden - købt i Tiger for et par uger siden- Tror jeg gav 20 kr for en rulle der er rigtig meget på! De havde også andre farver jeg desværre ikke fik købt!

Og tak synes også selv den er blevet god. Hadder hello kitty så var ved og smide den ud, men glad for jeg forsøge med et nyt look

Jeg skal da vist lige i tiger og se om de stadig har noget

Anmeld

16. juni 2011

Mi skriver:

Jeg skal da vist lige i tiger og se om de stadig har noget

Ellers kigger jeg gerne for dig i vores i næste uge

Anmeld

16. juni 2011

Mi

lisbeth2910 skriver:

Ellers kigger jeg gerne for dig i vores i næste uge

Det er da sødt af dig

Anmeld

16. juni 2011

lisesp83 skriver:

Wow den er fin, og rigtig piget

1000 tak  Min datter blev også rigtig glad. Lillesøster rullepølse havde lige ødelagt hendes da hun mente hun skulle sidde i den. Det kunne bunden ikke lige holde til! Så var det godt at mor lige kunne trylle en ny frem. hi hi

Anmeld

16. juni 2011

lisesp83

lisbeth2910 skriver:

1000 tak  Min datter blev også rigtig glad. Lillesøster rullepølse havde lige ødelagt hendes da hun mente hun skulle sidde i den. Det kunne bunden ikke lige holde til! Så var det godt at mor lige kunne trylle en ny frem. hi hi

Haha slemme rullepølse.

Anmeld

16. juni 2011

Mi skriver:

Det er da sødt af dig

aahh man skal da hjælpe hinanden, og det er intet problem for mig. Du skal så bare betale portoen også, men den kan ikke være en formue.

Du skriver bare hvis det er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.