Puha, det er jo svært at sige, for som du skriver her er din dag jo sat i skema orden.. Hm, hvor gammel er den lille? Altså jeg tænker, hvad er det du står og laver af mad når h*n sover?
Hvornår er din mand hjemme?
- Herhjemme er det ikke vigtigt at hjemmet står shine, det er vigtigere at vi har det godt, at vi trives med os selv.. Jeg vasker ikke op efter hver måltid herhjemme, og ej heller når der kommer børn, jeg vasker af og gør klar, men jeg synes jeg spilder min tid ved at vaske op efter hvert måltid, s dét ville jeg tilsidesætte.. Så tænker jeg om dét mad du tilbereder (det lyder som om dét også tager din tid når dit barn sover?) - ka det laves til et par dage af gangen så det er hver 3.-4.dag du tilbereder dét og ikke hver dag.. Jeg vil gerne være laver-selv-grød-mor, men det bliver én gang om ugen at jeg laver en del grød, og så er det til en uges tid af gangen, så jeg ikke skal stå og gøre det i hverdagen, så laver jeg 3 variationer om søndagen når far kan lege med bebsen 
Du må lave nogle smuthuller, og slappe af selvom der står en opvask, eller trænger til en støvsugning, det løber jo ingen steder 
Anmeld