Tauf skriver:
Mnage tak.. Jeg ved ingenting det er mit første barn.. Så kom gerne med flere råd :-)
Jeg har aftalt med SP at jeg både malker ud og ammer..
Men hvor meget skal han ha??
Okay, jamen så gavner det måske alligevel.. 
Jamen, det er jo forskelligt.. Min datter spiste ikke så meget af gangen, men flere gange, fordi mælken kommer meget hurtigere i flasken og maven så ikke kan følge med. Men hun spiste omkring 50-60 ml af gangen, men mange gange om dagen.. Jeg havde så ikke fået at vide, at man helst skal tage flasken nogen gange under et måltid, så mælken kan lægge sig lidt af gangen.. - Ligesom hvis man ammer, men det tænkte jeg ikke over. Så havde jeg gjort det, havde jeg nok undgået, at hun fik så ondt i maven og at hun så ville spise mere af gangen..
Men jeg tror, at han vil kunne spise omkring 100-150 ml af gangen.. Men ellers så lav fx 3 flasker af gangen. Og bed din kæreste være parat til at varme en flaske, når Elias er færdig ed den første flaske.. Kom 50 ml i hver, og drikker han ikke alle 3 flasker, så har du til næste gang..
Mælken kan holde sig i køleskabet 24 timer, så du skal nok ikke malke for meget ud og så bare stille i køleskabet.
Altså de første par dage er jo egentlig "bare" øvelse, og så finder du hurtigt ud af hvor meget og hvor mange gange han spiser..
Har du spørgsmål, når du er kommet igang, må du meget gerne skrive til mig i en pb 
Anmeld