hej.
Jeg har prøvet alt, liggende siddende, tvillingstilling alt... Men ingenting virker. Jeg har kæmpet siden han blev født for 5 uger siden, og nu kan min ryg ikke mere..
Nå okay.. Det var også bare en tanke 
Er ked af, at du ikke kan amme mere.. Så er du jo faktisk nødsaget til, at malke ud, eller gå over til MME. - Og det er også godt!
Du kan evt fryse dit mælk ned, hvis du tænker en dag, at du vil pumpe ekstra meget ud, eller kan.. Det må bare ikke fryses, når han HAR haft det i flasken og drukket af det.. Men hvis du ved han fx drikker 100 ml, og du kan pumpe 150 ud hver gang, kan du sagtens fryse resten ned. Det er også godt, når han engang skal begynde at have mos.
Du kan godt tø 2x50 ml op fra to forskellige portioner, og hælde det sammen.. Du skal bare huske at pumpe alt det du kan, så brystet er tømt, ryste flasken med det hele i, så han i alle måltider får nok til tørsten og sulten, og så hælde i bøtter eller hvad du nu har.
Hvis du ved alt dette, så undskylder jeg.. Ville bare hjælpe dig lidt i vej, hvis du ikke har prøvet det før.. 
Anmeld