Så kunne jeg ikke mere !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.923 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

MyLove E

Ja som overskriften siger, jeg kunne mere ringe stor tudede til Sp i dag og sagde at jeg ikke kunne holde til det mere og ikke vidste hvad jeg skulle gøre. Jeg har så ondt i ryggen og skuldren Og så er jeg bare så frustreret.

Hun syntes jeg skulle prøve malke ud og give flaske, så nu kommer min mand snart hjem og så skal vi ud og havde fat i en bryst pumpe.

Men når jeg nu malker ud hvad gør jeg så af malken?? stiller det i køleskabet og så varmer det op når han skal spise??

Hilsen Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Lotte14

Tauf skriver:

Ja som overskriften siger, jeg kunne mere ringe stor tudede til Sp i dag og sagde at jeg ikke kunne holde til det mere og ikke vidste hvad jeg skulle gøre. Jeg har så ondt i ryggen og skuldren Og så er jeg bare så frustreret.

Hun syntes jeg skulle prøve malke ud og give flaske, så nu kommer min mand snart hjem og så skal vi ud og havde fat i en bryst pumpe.

Men når jeg nu malker ud hvad gør jeg så af malken?? stiller det i køleskabet og så varmer det op når han skal spise??

Hilsen Tanja

Ja, du stiller det i køleskabet, og så varmer det op når han skal spise

Anmeld

16. juni 2011

MyLove E

Charlotte89 skriver:

Ja, du stiller det i køleskabet, og så varmer det op når han skal spise

Mange tak for dit svar :-)

Anmeld

16. juni 2011

Lotte14

Tauf skriver:

Mange tak for dit svar :-)

Så lidt

Anmeld

16. juni 2011

Fru Nielsen

Tauf skriver:

Hilsen Tanja

Hejsa

En god mor sidder ikke i brysterne, så  for din beslutning....

Jeg skal overhovedet ikke bestemme om du skal malke ud... Men jeg vil sige til dig inden du går i gang, at det altså ikke er så nemt som man regner med....

Ved min første søn kunne jeg heller ikke amme og valgte derfor at malke ud, og det var så hårdt.... Jeg lavede ikke andet end at sidde enden og give ham mad eller malke ud... Det tager utrolig lang tid, udover det skal du så også give ham mad osv osv.... Så jeg syntes dengang ikke jeg lavede andet end at være madmor, og det tog rigtig hårdt på mig.....

Ikke at jeg siger du SKAL give mme i stedet for, men jeg syntes helt sikkert du lige skal tænke det igennem....

Knus

Anmeld

16. juni 2011

Lotte14

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Jeg skal overhovedet ikke bestemme om du skal malke ud... Men jeg vil sige til dig inden du går i gang, at det altså ikke er så nemt som man regner med....

Ved min første søn kunne jeg heller ikke amme og valgte derfor at malke ud, og det var så hårdt.... Jeg lavede ikke andet end at sidde enden og give ham mad eller malke ud... Det tager utrolig lang tid, udover det skal du så også give ham mad osv osv.... Så jeg syntes dengang ikke jeg lavede andet end at være madmor, og det tog rigtig hårdt på mig.....

Ikke at jeg siger du SKAL give mme i stedet for, men jeg syntes helt sikkert du lige skal tænke det igennem....

Knus

Fuldstændig enig! Det er meget hårdere end man regner med.

Anmeld

16. juni 2011

Bare mig..

Tauf skriver:

Hilsen Tanja

Flot, at du nu har taget den beslutning.. Det er svært, eller kan være svært, at skulle indse man ikke længere kan amme, af en eller anden grund..

Men mom Fru Nielsen siger, så tager det vildt lang tid at malke ud, og jeg følte heller ikke jeg lavede andet.. Kan du ikke have en masse puder under den lille, så han ikke skal løftes op, men du bare skal frem med brystet? Ligge ned, eller måske det hjælper hvis du sidder i en ordentlig stol?

Det var bare lidt forslag.. Uanset hvad du gør, skal du have held og lykke herfra! Det er sgu ikke altid så nemt, at amme!!

Kram herfra!

Anmeld

16. juni 2011

MyLove E

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Knus

Hej.

Jeg har aftalt med SP at jeg malker ud her i weekend og så skal jeg se hende på tirsdag og så snakker vi om hvad der så skal ske.

Jeg vil gerne forsætte med at amme men kan ikke holde til det.

Men tak for dit svar :-)

Anmeld

16. juni 2011

MyLove E

Nicolinesmor170510 skriver:

Flot, at du nu har taget den beslutning.. Det er svært, eller kan være svært, at skulle indse man ikke længere kan amme, af en eller anden grund..

Men mom Fru Nielsen siger, så tager det vildt lang tid at malke ud, og jeg følte heller ikke jeg lavede andet.. Kan du ikke have en masse puder under den lille, så han ikke skal løftes op, men du bare skal frem med brystet? Ligge ned, eller måske det hjælper hvis du sidder i en ordentlig stol?

Det var bare lidt forslag.. Uanset hvad du gør, skal du have held og lykke herfra! Det er sgu ikke altid så nemt, at amme!!

Kram herfra!

hej.

Jeg har prøvet alt, liggende siddende, tvillingstilling alt... Men ingenting virker. Jeg har kæmpet siden han blev født for 5 uger siden, og nu kan min ryg ikke mere..

Anmeld

16. juni 2011

Bare mig..

hej.

Jeg har prøvet alt, liggende siddende, tvillingstilling alt... Men ingenting virker. Jeg har kæmpet siden han blev født for 5 uger siden, og nu kan min ryg ikke mere..

Nå okay.. Det var også bare en tanke

Er ked af, at du ikke kan amme mere.. Så er du jo faktisk nødsaget til, at malke ud, eller gå over til MME. - Og det er også godt! Du kan evt fryse dit mælk ned, hvis du tænker en dag, at du vil pumpe ekstra meget ud, eller kan.. Det må bare ikke fryses, når han HAR haft det i flasken og drukket af det.. Men hvis du ved han fx drikker 100 ml, og du kan pumpe 150 ud hver gang, kan du sagtens fryse resten ned. Det er også godt, når han engang skal begynde at have mos.

Du kan godt tø 2x50 ml op fra to forskellige portioner, og hælde det sammen.. Du skal bare huske at pumpe alt det du kan, så brystet er tømt, ryste flasken med det hele i, så han i alle måltider får nok til tørsten og sulten, og så hælde i bøtter eller hvad du nu har.

Hvis du ved alt dette, så undskylder jeg.. Ville bare hjælpe dig lidt i vej, hvis du ikke har prøvet det før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.