Jeg er tom! langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

nahoje

Anonym skriver:

Ja selvfølgelig vil jeg være ærlig overfor ham.. 
Og jeg ved godt at det ikke er i orden der jeg har gjort. Men har bare sagt til ham så tit at jeg mangler en der vil holde om mig, en der vil hygge med mig, en der vil fjolle med mig, og en der siger han elsker mig!

Men det hjælper overhovedet ikke.. Det er ligesom om alt går ind gennem det ene øre og ud af det andet .. Desværre ..

Det lyder jo også som om du har gjort hvad du kunne for at få ændret de ting der ikke fungerer. Så måske er det bedre at komme videre hver for sig. Selv om det ikke er nemt. Jeg ønsker dig held og lykke. Håber at du finder den rigtige løsning, så du kan nyde livet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Anonym trådstarter

nahoje skriver:

Det lyder jo også som om du har gjort hvad du kunne for at få ændret de ting der ikke fungerer. Så måske er det bedre at komme videre hver for sig. Selv om det ikke er nemt. Jeg ønsker dig held og lykke. Håber at du finder den rigtige løsning, så du kan nyde livet

tusind tak .. 
Nej det er bestemt ikke nemt.. AT ALL !!  

Anmeld

16. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du kommer med nogen meget kloge ord!!
Og ja, du har 100% ret..

Det er ikke hans niece og nevø der holder vores forhold sammen..
Overhovedet..

Held og lykke med det min ven...du skriver bare hvis du trænger til at læsse af.

Anmeld

16. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Held og lykke med det min ven...du skriver bare hvis du trænger til at læsse af.

tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.