Jeg er tom! langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv mere.. 
Jeg elsker min kæreste, men det er bare ikke det samme mere som det har været..
Vi har været forlovet i 2 år, og har i alt været sammen i 3½ år! ..
Har den sidste tid på ca 2-3 mdr gået at tænkt at nu går det bare ikke mere..
Men ALT vi har er bundet sammen, ALT ..
Vi har sex 2 gange om mdr. Og det plejer at være næsten hver dag, og i lang tid, nu er det bare for at få lettet trykket..
Ved ikke hvad jeg skal gøre med lejlighed, bil, ring, ting, hund. 
Hans familie er den dejligste på hele jorden.. Jeg elsker hans nevø og niece.. De er hele mit liv.. Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!!

Jeg er helt på bar bund!
Tænker også på om hvordan han kommer til at klare sig ..  

Der er så mange andre drenge/mænd der interessere sig mere for mig end min kæreste NOGENSINDE har gjort ..
Jeg skriver meget med en lige for tiden.. Jeg tror bare jeg er dessperat efter at få bekræftelse!

Hvad fanden skal jeg gøre..

Hilsen den ulykkelige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Anonym trådstarter

ikke nogen der har stået samme sted som mig? 

Anmeld

16. juni 2011

Musen5

Been there....

Jeg og x'en var sammen i 9 år og havde alt sammmen... OG 3 dejlige unger...

Jeg endte med at vinke farvel til ham.

Fandt ud af at det vigtigste var hvordan jeg og børnene havde det... han måtte for min skyld sejle sin egen sø. Bla fordi han indtil jeg sparkede ham ud viste at han var komplet ligeglkad med mig, unger og alt andet end sig selv og sit job.

Han har så fået ojnene op... sådan da... men jeg vil ham absolut ikke mere.

Det bedste jeg har gjort for mig selv og mine børn var at sparke deres far ud. Frotryder intet.

/Mette 34+5

Anmeld

16. juni 2011

nahoje

Det lyder da ikke godt. Jeg kender det ikke selv, for jeg har været sammen med min kæreste i 3 ½ år, men vi har det rigtig godt sammen. Men jeg tænker at det ikke lyder som et holdbart forhold. Jeg ville nok snakke med kæresten om det. Måske er der nogle ting der kan blive ændret, så i får et bedre forhold. Hvis det ikke er tilfældet, lyder det som om det er bedre at I går hver til sit? Alle de ting med lejlighed osv. skal nok løse sig, hvis I slår op. Det tror jeg er den "mindste" ting. Men jeg ville tænke tingene grundigt igennem, og så få taget en rigtig god snak med kæresten.

Anmeld

16. juni 2011

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Been there....

Jeg og x'en var sammen i 9 år og havde alt sammmen... OG 3 dejlige unger...

Jeg endte med at vinke farvel til ham.

Fandt ud af at det vigtigste var hvordan jeg og børnene havde det... han måtte for min skyld sejle sin egen sø. Bla fordi han indtil jeg sparkede ham ud viste at han var komplet ligeglkad med mig, unger og alt andet end sig selv og sit job.

Han har så fået ojnene op... sådan da... men jeg vil ham absolut ikke mere.

Det bedste jeg har gjort for mig selv og mine børn var at sparke deres far ud. Frotryder intet.

/Mette 34+5

Ja okay.. Det er fandme heller ikke rart .. Men dejligt for dig at du overhovedet ikke har fortrudt din beslutning! 

Anmeld

16. juni 2011

Anonym trådstarter

nahoje skriver:

Det lyder da ikke godt. Jeg kender det ikke selv, for jeg har været sammen med min kæreste i 3 ½ år, men vi har det rigtig godt sammen. Men jeg tænker at det ikke lyder som et holdbart forhold. Jeg ville nok snakke med kæresten om det. Måske er der nogle ting der kan blive ændret, så i får et bedre forhold. Hvis det ikke er tilfældet, lyder det som om det er bedre at I går hver til sit? Alle de ting med lejlighed osv. skal nok løse sig, hvis I slår op. Det tror jeg er den "mindste" ting. Men jeg ville tænke tingene grundigt igennem, og så få taget en rigtig god snak med kæresten.

Tro mig, jeg har tænkt det igennem i MEGET lang tid.. 
Men jeg ved ikke hvad og hvordan jeg skal gøre.. Vil ikke såre ham, men på den anden side kan det heller ikke være rigtig at jeg bliver nød til at søge bekræftelse ved andre  

Anmeld

16. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv mere.. 
Jeg elsker min kæreste, men det er bare ikke det samme mere som det har været..
Vi har været forlovet i 2 år, og har i alt været sammen i 3½ år! ..
Har den sidste tid på ca 2-3 mdr gået at tænkt at nu går det bare ikke mere..
Men ALT vi har er bundet sammen, ALT ..
Vi har sex 2 gange om mdr. Og det plejer at være næsten hver dag, og i lang tid, nu er det bare for at få lettet trykket..
Ved ikke hvad jeg skal gøre med lejlighed, bil, ring, ting, hund. 
Hans familie er den dejligste på hele jorden.. Jeg elsker hans nevø og niece.. De er hele mit liv.. Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!!

Jeg er helt på bar bund!
Tænker også på om hvordan han kommer til at klare sig ..  

Der er så mange andre drenge/mænd der interessere sig mere for mig end min kæreste NOGENSINDE har gjort ..
Jeg skriver meget med en lige for tiden.. Jeg tror bare jeg er dessperat efter at få bekræftelse!

Hvad fanden skal jeg gøre..

Hilsen den ulykkelige 

Du skal se på dig selv i spejlet og spørge dig selv, hvad du vil råde søsteren i spejlet til at gøre???

Hvorfor bruge dyrebar tid af dit liv på noget du ikke er lykkelig med?

Det er livet alt, alt for kort til.

Og resten er bare dårlige undskyldninger for ikke at bryde vanen.
Så enten tager du fat på at renovere dit forhold eller også, så tager du fat på at bryde op og ser at komme videre.

Alle de meterialle ting..er bare ting..og de følelsesmæssige forhold...tjaaa..der må man tage de stød med, og tab, som man nu engang må tage med, når man bryder et forhold op.
Så må man slikke sine sår bagefter og se at komme videre.

Dårlige og halvfungerende forhold findes der nok af..og helt ærligt....hvorfor bruge sit liv på et dårligt og halvfungerende forhold blot fordi man holder af en nevø og niece..har et hus og en hund?

Så tag et valg..vend bøtten eller forlad skuden...men brug dit liv så du føler det er værd at leve.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juni 2011

nahoje

Anonym skriver:

Tro mig, jeg har tænkt det igennem i MEGET lang tid.. 
Men jeg ved ikke hvad og hvordan jeg skal gøre.. Vil ikke såre ham, men på den anden side kan det heller ikke være rigtig at jeg bliver nød til at søge bekræftelse ved andre  

Nej det er ikke holdbart at søge bekræftilgelse hos andre mens man er i et forhold. Jeg synes du skal fortælle ham præis hvordan du har det. Ærlighed er bedre, fremfor at prøve at undgå ubehagelige situationer. Det kan nok ikke undgås at du sårer ham, men jeg synes også at han fortjener at vide ren besked. Sådan ville jeg nok selv have det. Men det er jo op til dig hvordan du vil tackle det.

Anmeld

16. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du skal se på dig selv i spejlet og spørge dig selv, hvad du vil råde søsteren i spejlet til at gøre???

Hvorfor bruge dyrebar tid af dit liv på noget du ikke er lykkelig med?

Det er livet alt, alt for kort til.

Og resten er bare dårlige undskyldninger for ikke at bryde vanen.
Så enten tager du fat på at renovere dit forhold eller også, så tager du fat på at bryde op og ser at komme videre.

Alle de meterialle ting..er bare ting..og de følelsesmæssige forhold...tjaaa..der må man tage de stød med, og tab, som man nu engang må tage med, når man bryder et forhold op.
Så må man slikke sine sår bagefter og se at komme videre.

Dårlige og halvfungerende forhold findes der nok af..og helt ærligt....hvorfor bruge sit liv på et dårligt og halvfungerende forhold blot fordi man holder af en nevø og niece..har et hus og en hund?

Så tag et valg..vend bøtten eller forlad skuden...men brug dit liv så du føler det er værd at leve.

Kærligst
Sussie

Du kommer med nogen meget kloge ord!!
Og ja, du har 100% ret..

Det er ikke hans niece og nevø der holder vores forhold sammen..
Overhovedet..

Anmeld

16. juni 2011

Anonym trådstarter

nahoje skriver:

Nej det er ikke holdbart at søge bekræftilgelse hos andre mens man er i et forhold. Jeg synes du skal fortælle ham præis hvordan du har det. Ærlighed er bedre, fremfor at prøve at undgå ubehagelige situationer. Det kan nok ikke undgås at du sårer ham, men jeg synes også at han fortjener at vide ren besked. Sådan ville jeg nok selv have det. Men det er jo op til dig hvordan du vil tackle det.

Ja selvfølgelig vil jeg være ærlig overfor ham.. 
Og jeg ved godt at det ikke er i orden der jeg har gjort. Men har bare sagt til ham så tit at jeg mangler en der vil holde om mig, en der vil hygge med mig, en der vil fjolle med mig, og en der siger han elsker mig!

Men det hjælper overhovedet ikke.. Det er ligesom om alt går ind gennem det ene øre og ud af det andet .. Desværre ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.