Anonym skriver:
Hej piger.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv mere..
Jeg elsker min kæreste, men det er bare ikke det samme mere som det har været..
Vi har været forlovet i 2 år, og har i alt været sammen i 3½ år! ..
Har den sidste tid på ca 2-3 mdr gået at tænkt at nu går det bare ikke mere..
Men ALT vi har er bundet sammen, ALT ..
Vi har sex 2 gange om mdr. Og det plejer at være næsten hver dag, og i lang tid, nu er det bare for at få lettet trykket..
Ved ikke hvad jeg skal gøre med lejlighed, bil, ring, ting, hund.
Hans familie er den dejligste på hele jorden.. Jeg elsker hans nevø og niece.. De er hele mit liv.. Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!!
Jeg er helt på bar bund!
Tænker også på om hvordan han kommer til at klare sig
..
Der er så mange andre drenge/mænd der interessere sig mere for mig end min kæreste NOGENSINDE har gjort
..
Jeg skriver meget med en lige for tiden.. Jeg tror bare jeg er dessperat efter at få bekræftelse!
Hvad fanden skal jeg gøre..
Hilsen den ulykkelige 
Du skal se på dig selv i spejlet og spørge dig selv, hvad du vil råde søsteren i spejlet til at gøre???
Hvorfor bruge dyrebar tid af dit liv på noget du ikke er lykkelig med?
Det er livet alt, alt for kort til.
Og resten er bare dårlige undskyldninger for ikke at bryde vanen.
Så enten tager du fat på at renovere dit forhold eller også, så tager du fat på at bryde op og ser at komme videre.
Alle de meterialle ting..er bare ting..og de følelsesmæssige forhold...tjaaa..der må man tage de stød med, og tab, som man nu engang må tage med, når man bryder et forhold op.
Så må man slikke sine sår bagefter og se at komme videre.
Dårlige og halvfungerende forhold findes der nok af..og helt ærligt....hvorfor bruge sit liv på et dårligt og halvfungerende forhold blot fordi man holder af en nevø og niece..har et hus og en hund?
Så tag et valg..vend bøtten eller forlad skuden...men brug dit liv så du føler det er værd at leve.

Kærligst
Sussie
Anmeld