Føler han siger ja jeg vil gerne ha 1 barn bare ikke med dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Millesmammi

june1987 skriver:

hehe det var vel ikke til mig

ups, nej det var det ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Anonym trådstarter

Han ved godt at jeg kun har ca 2år tilbage. Ja det er meget hurtigt at få børn sammen, det syntes jeg også. Men han føler at vi bliver sammen for altid så kan jeg personligt ikke se et problem i det. Ham og hans eks var sammen i 6år inden de fik børn og det holdt ikke. Så der er jo aldrig garantier for at forholdet holder. Jeg føler lidt jeg står og skal vælge imellem at være sammen med ham jeg elsker og mit højeste ønske.

Anmeld

16. juni 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Han ved godt at jeg kun har ca 2år tilbage. Ja det er meget hurtigt at få børn sammen, det syntes jeg også. Men han føler at vi bliver sammen for altid så kan jeg personligt ikke se et problem i det. Ham og hans eks var sammen i 6år inden de fik børn og det holdt ikke. Så der er jo aldrig garantier for at forholdet holder. Jeg føler lidt jeg står og skal vælge imellem at være sammen med ham jeg elsker og mit højeste ønske.

Puha , den er godt nok svær

Kan se det fra jeres begges sider , for 3 mdr. syns jeg personligt er ALT for tidligt at snakke om børn ..  .

Men på den anden side kan jeg jo godt forstå dig , når du ikke ved hvor længe du har  .. Hmm ..

Har desværre ingen gode råd at komme med , men håber i sammen finder ud af det bedste ..

Anmeld

16. juni 2011

jydeinden

jamen har du fået at vide hvorfor du ikke skulle kunne få børn senere hen? jeg mener jeg kender da flere som har fået børn efter de var 25, og jeg bliver da sikkert også en af dem, og dét har jeg absolut intet imod.

Jeg kan ikke forstå hastværket helt, tilgengæld kan jeg godt forstå din kæreste for tror absolut også min egen kæreste havde tænkt sit hvis jeg havde bedt om at få et barn lige så hurtigt.

Anmeld

16. juni 2011

Kageelsker

SØS skriver:

Jeg forstår godt din kæreste. I har tilsammen 3 børn på mellem 1 1/2 og 4 år, det er meget!!! Derudover har I kun kendt hinanden i tre måneder. Det er efter min mening ALT for tidligt at planlægge at få et barn sammen efter så kort et bekendtskab....

Line.

Ved godt at dette er lidt en drejning, men blir en anelse provokeret af dit udsagn. Herhjemme besluttede vi os for at starte projekt baby efter vi havde kendt hinanden i 4 måneder... Her har vi snakket børn siden første date og jeg har overhovedet ikke været i tvivl om at Claus skulle være far til mine børn!

Længden af forholdet er efter min mening ikke det vigtigste, men at man er enige og man føler det er det rigtige! Et langvarigt forhold er på ingen måde nogen garanti for at det holder - her taler jeg af erfaring. Så det skal dælme ikke være det der holder en tilbage

Men for at vende tilbage til det det handler om: snak sammen. Hvis i tager en rigtig god snak om det, får du måske en forståelse af hvorfor han har den holdning og han forstår hvordan du føler omkring det

Anmeld

16. juni 2011

Wimmie

Når man kun har været sammen i 3 mdr. er man jo stadig nyforelskede, og så er det jo klart at man føler at man skal være sammen for evigt. Peronligt ville jeg synes det var alt alt for tidligt at planlægge børn sammen; I er jo stadig ikke for alvor kommet ind i hverdagen sammen.

Hvis du stadig har 2 år, så kan I jo tage det op igen om et år, og hvis han stadig ikke er klar dér, ville jeg vælge at få nogle æg frosset ned - også selvom du er lidt imod det. Du må jo gøre op med dig selv hvad der er vigtigst; dine principper på dét område eller dét at få et barn mere.

Anmeld

16. juni 2011

jydeinden

Kageelsker skriver:

Ved godt at dette er lidt en drejning, men blir en anelse provokeret af dit udsagn. Herhjemme besluttede vi os for at starte projekt baby efter vi havde kendt hinanden i 4 måneder... Her har vi snakket børn siden første date og jeg har overhovedet ikke været i tvivl om at Claus skulle være far til mine børn!

Længden af forholdet er efter min mening ikke det vigtigste, men at man er enige og man føler det er det rigtige! Et langvarigt forhold er på ingen måde nogen garanti for at det holder - her taler jeg af erfaring. Så det skal dælme ikke være det der holder en tilbage

Men for at vende tilbage til det det handler om: snak sammen. Hvis i tager en rigtig god snak om det, får du måske en forståelse af hvorfor han har den holdning og han forstår hvordan du føler omkring det

at det går for nogen behøver jo ikke betyde at det gør for alle jeg er personligt en af dem som også mener at man skal vente med børn af den simple grund at jeg ikke kan forstå hastværket, dét er vel bare et spørgsmål om at man har forskellige meninger vel ikke et spørgsmål som jeg tror du behøver tage personligt

Anmeld

16. juni 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
jydeinden skriver:

at det går for nogen behøver jo ikke betyde at det gør for alle jeg er personligt en af dem som også mener at man skal vente med børn af den simple grund at jeg ikke kan forstå hastværket, dét er vel bare et spørgsmål om at man har forskellige meninger vel ikke et spørgsmål som jeg tror du behøver tage personligt

Nemlig.

Og jeg står i øvrigt 100% ved, at jeg mener det er uansvarligt og direkte dumt at planlægge børn efter så kort bekendtskab. Nej der er aldrig garantier, meeeen mon ikke de fleste vil kunne se, at det giver mening, at man kender hinanden ordentligt inden man træffer den største beslutning i sit liv?? Jeg synes det andet er dybt naivt!!!

Anmeld

16. juni 2011

Kris89

total udenfor trådstarters spørgsmål, men jeg er gravid efter min kæreste og jeg har været sammen 9 mdr. vi begyndte at snakke om det efter omkring de tre måneder, hvor jeg smed pillerne. Er stadig ikke et sekund i tvivl...

Trådstarter. Snak med ham, mit eneste råd. ikke det bedste, men det eneste jeg kan give desværre. kan se det fra begge synspunkter, men må nok holde lidt med dig. hvis han siger det skla være jer to altid, hvorfor så vente, når din tid er som den er.?

herfra og held og lykke med snakken...

Anmeld

16. juni 2011

Mi

Det er jo meget muligt at i skal være sammen altid  Men når din kæreste ikke er klar til at få børn lige nu, så er der jo nok en grund til det. Jeg tænker, som andre, at det er meget hurtigt at få børn sammen, forelskelsens rus har stadig ikke lagt sig. Samtidig har i jo en del små poder tilsammen. Du ved vel heller ikke præcis hvornår dit biologiske ur render ud, så måske har du 2 år, måske lidt længere.

At du principielt er imod at få behandling mod barnløshed må du jo så tage konsekvenserne af, hvis din mand ikke bliver klar til at få børn før det er for sent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.