Føler han siger ja jeg vil gerne ha 1 barn bare ikke med dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..

Sagen er den at jeg har fået ca to år til at kunne få et barn i da min æg produktion da vil gå i stå.

Jeg er 22år og har en søn på 3år og min kæreste er 32år har to børn på 1 1/2år og 4år, vi har kun været sammen i 3 måneder. Men vi er enige om at det er os to for altid.

Problemet er kommet da vi begyndte at snakke om børn (ham der bragte det på banen ved at sige at han gerne vil have et fælles barn) da jeg jo er lidt under tidspres blev jeg nåød til at udspørger ham om det. Hvor efter han siger at han ihvertfald ikke vil have et barn nu her, vi kan snakke om det om 5-6år

Men jeg har jo ikke 5-6år.. jeg føler mig så såret og føler lidt haqn siger at han egentlig ikke ønsker sig et barn med mig. Han siger han elsker mig over alt på jordren, han vil give mig alt og gøre alt for mig, men han kan ikke give mig et barn...

Hvad skal jeg dog gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger..

Sagen er den at jeg har fået ca to år til at kunne få et barn i da min æg produktion da vil gå i stå.

Jeg er 22år og har en søn på 3år og min kæreste er 32år har to børn på 1 1/2år og 4år, vi har kun været sammen i 3 måneder. Men vi er enige om at det er os to for altid.

Problemet er kommet da vi begyndte at snakke om børn (ham der bragte det på banen ved at sige at han gerne vil have et fælles barn) da jeg jo er lidt under tidspres blev jeg nåød til at udspørger ham om det. Hvor efter han siger at han ihvertfald ikke vil have et barn nu her, vi kan snakke om det om 5-6år

Men jeg har jo ikke 5-6år.. jeg føler mig så såret og føler lidt haqn siger at han egentlig ikke ønsker sig et barn med mig. Han siger han elsker mig over alt på jordren, han vil give mig alt og gøre alt for mig, men han kan ikke give mig et barn...

Hvad skal jeg dog gøre

Kan du så ikke få taget nogle æg ud??

og hvornår er du sidst blevet undersøgt for det med ægproduktionen?

I dag er man jo så langt at man kan kickstarte selv en 70 årigs ægproduktion, så hvorfor ikke din?

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Kan du så ikke få taget nogle æg ud??

og hvornår er du sidst blevet undersøgt for det med ægproduktionen?

I dag er man jo så langt at man kan kickstarte selv en 70 årigs ægproduktion, så hvorfor ikke din?

Kærligst
Sussie

Jo jeg kan godt få taget æg ud og jeg kan også få homon behandlinger for at sætte ægproductionen i gang igen.

Men jeg har altid været modstander af at skulle have hjælp til at blive gravid. er ikke religiøs men tror stadig at der er mening med at ens krop gør som den gør

Anmeld

16. juni 2011

Michael healer

Anonym skriver:

Hej piger..

Hvad skal jeg dog gøre

Hej

Har du gjort ham opmærksom på, at du jo ikke kan vente 5-6 år, altså ved han at du kun har ca. 2 år ? Hvis ja hvad svarede han så til det, med hensyn til hans svar på at vente 5-6 år ?

Anmeld

16. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jo jeg kan godt få taget æg ud og jeg kan også få homon behandlinger for at sætte ægproductionen i gang igen.

Men jeg har altid været modstander af at skulle have hjælp til at blive gravid. er ikke religiøs men tror stadig at der er mening med at ens krop gør som den gør

Jo..men nu er det jo "kun" hormoner man får..det er ikke alle mulige kemiske midler.
Du får jo også antibiotika hvis du får en betændelse, bliver vaccineret og evt opereret, hvis du bliver syg, ikke??

Som sådan kan jeg sagtens følge dig..jeg har altid haft nogenlunde det samme syn som du...men..alligevel..man skal også lige tænke rationelt.
Endeligt er der jo ingen der siger at du lige følger normalen..og at du stadig producerer æg om 5-6 år.
Lægerne siger tit så meget, som så alligevel ikke holder stik

Anmeld

16. juni 2011

signe.

Hvis du ikke alleree har gjort det, skal du da lige gøre ham opmærksom på at du jo ikke liiiige kan vente 6 år.. Kan godt forstå din holdning, og jeg ville egentlig heller ikke selv turde "tro på" at de kan hjælpe dig hundrede procent så du er sikret at du kan få børn længere henne i fremtiden, selvom ja, de kan meget i dag de kære læger.. Men i hvert fald må I tage jer en god snak, men i sidste ende ligger det endelige svar hos dig, da det er dine behov og din krop..

Anmeld

16. juni 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg forstår godt din kæreste. I har tilsammen 3 børn på mellem 1 1/2 og 4 år, det er meget!!! Derudover har I kun kendt hinanden i tre måneder. Det er efter min mening ALT for tidligt at planlægge at få et barn sammen efter så kort et bekendtskab....

Line.

Anmeld

16. juni 2011

june1987

på et eller andet plan kan jeg godt forstå ham, i har mange børn tilfælles, samt i kun har været sammen i tre måneder, ud fra det kan man ikke vide om det holder resten af livet, så kan godt forstå din kæreste

Anmeld

16. juni 2011

Millesmammi

june1987 skriver:

på et eller andet plan kan jeg godt forstå ham, vi har mange børn tilfælles, samt i kun har været sammen i tre måneder, ud fra det kan man ikke vide om det holder resten af livet, så kan godt forstå din kæreste

jeg kan godt forstå din kæreste - men jeg kan også godt forstå hvordan du har det. 

Anmeld

16. juni 2011

june1987

Millesmammi skriver:

jeg kan godt forstå din kæreste - men jeg kan også godt forstå hvordan du har det. 

hehe det var vel ikke til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.