Rygestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Preghiera

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg fik laser i øret. Smertefrit. Og så var jeg røgfri. Trangen var der som sådan ikke. Det var kun vanerne der lige skulle laves om på.

Laser? Hmm.... Var det dyrt? Har hørt mange tale positivt om alternative måder at få hjælp. Én jeg kender blev hypnotiseret og har ikke røget siden! Det kostede så bare lige 1200 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Preghiera skriver:

Laser? Hmm.... Var det dyrt? Har hørt mange tale positivt om alternative måder at få hjælp. Én jeg kender blev hypnotiseret og har ikke røget siden! Det kostede så bare lige 1200 kr

500 kr, så nej synes ikke det var dyrt. ikke i forhold til hvad jeg har sparet på cigaretter.

Selvfølgelig er det dyrt hvis man går direkte hjem og tænder en cigaret.

Så hvis det skal lykkeds skal man jo have en hård hånd. Som sagt tager laseren det meste af trangen, men der er stadig vanerne, o hold op de var svære.

Anmeld

16. juni 2011

Frk-Lotusblomst

ciepige skriver:

Tusind tak :-) Er happy, happy!

Øv at man ikke må det, jeg er umulig til sådan noget standhaftighed.. MEN det er vigtigt, så mon ikke det lykkes denne gang? :-) 

det kan jeg godt forstå du er.

-jah det er jo for den lille det her. så mon ikke det går. Har altid vist at jeg holdte med at ryge når jeg blev gravid. så mon ikke du også klare det.

Anmeld

16. juni 2011

FogL

Frk-Lotusblomst skriver:

det kan jeg godt forstå du er.

-jah det er jo for den lille det her. så mon ikke det går. Har altid vist at jeg holdte med at ryge når jeg blev gravid. så mon ikke du også klare det.

Det har jeg også altid sagt jeg vil, det er bare hårdt, her på 1. dagen :-) 

Og de næste mange dage bliver absolut ikke nemmere :-) 

Anmeld

16. juni 2011

ano14316

Jeg brugte ca. en pakke nikotin plaster, hvoraf den sidste halvdel blev delt i halve og kvarte og tror stadig jeg har 3 tilbage.. Det var især for at eliminere nikotintrangen når det var vanerne der skulle brydes. 

Og så sagde jeg hele tiden til mig selv " Hold nu op det er jo altså kun en skide cigeret du skal lade være med at ryge.."

Og så bildte jeg aldrig mig selv iond at det ville blive lettere på noget tidspunkt.. 

Og så gjorde jeg en ting, som nok er lidt specielt, jeg fortalte ikke nogen som helt at jeg var stoppet med at ryge, før der var fået en 4-5 dage og der var det kun min kæreste der fik det at vide (ja han havde ikke opdaget det, selvom vi bor sammen

Og nu er det omkring et år siden, og jeg er så glad for ikke at være slave af cigeretterne.. 

og i øvrigt KÆMPE TILLYKKE med graviditeten

Anmeld

16. juni 2011

SSL

ciepige skriver:

Hejsa alle!

Jeg fandt i går ud af, at jeg er gravid Jubii! Men jeg har været ryger i lang tid efterhånden, og nu er min kæreste og jeg jo så stoppet.

Må jeg høre hvad har hjulpet Jer andre igennem det?

Jeg ved godt det lyder tamt ikk, he he - men jeg har været ryger og røg 20stk om dagen  - jeg stoppede samme dag jeg testede gravid, total uvirkeligt - men jeg tror du skal tænke på din lille baby og hvor meget den vil lide under dit cigaretrøg, det var bare super motivation for mig - har faktisk ikke haft lyst siden jeg så der stod "gravid", så det er lidt for nemt at sige videre, men ja - sådan tænker jeg bare, på min lille baby der KUN skal have det bedste af det bedste og det er jo IKKE cigaretrøg  Så held og lykke og jeg lover dig, det er det bedste du kan gøre for din kommende dejlige bebse

Anmeld

16. juni 2011

Frk-Lotusblomst

ciepige skriver:

Det har jeg også altid sagt jeg vil, det er bare hårdt, her på 1. dagen :-) 

Og de næste mange dage bliver absolut ikke nemmere :-) 

Nej det gør de bestemt ikke. Husk på at du gør det for spiren. Så skal det nok gå.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

16. juni 2011

FogL

Når det har været så svært at nå hertil, vil jeg ikke have, at det går galt pga. cigaretter. Desuden ved jeg hvad der har gjort ved min lillebror, og den samvittighed vil jeg ikke have på mig med mit eget barn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.