Rygestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

FogL

Hejsa alle!

Jeg fandt i går ud af, at jeg er gravid Jubii! Men jeg har været ryger i lang tid efterhånden, og nu er min kæreste og jeg jo så stoppet.

Må jeg høre hvad har hjulpet Jer andre igennem det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

SussieThyssen

ciepige skriver:

Hejsa alle!

Jeg fandt i går ud af, at jeg er gravid Jubii! Men jeg har været ryger i lang tid efterhånden, og nu er min kæreste og jeg jo så stoppet.

Tjaaa..jeg holdt bare op.
Så snart jeg vidste jeg var gravid, røg cigaretterne på hylden.
og så gnaskede jeg en masse tyggegummi (uden nicotin) og var lidt rastløs i nogle dage, men ikke meget, for havde en afsindig kvalme, som tog al min opmærksomhed 

Siden i livet har jeg ind imellem haft perioder hvor jeg ikke røg, og jeg har bare holdt op, selvom jeg er storryger.
Jeg tror det er et spørgsmål om at man virkeligt vil, og er motiveret nok.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juni 2011

Frk-Lotusblomst

ciepige skriver:

Hejsa alle!

Jeg fik laser i øret. Smertefrit. Og så var jeg røgfri. Trangen var der som sådan ikke. Det var kun vanerne der lige skulle laves om på.

Anmeld

16. juni 2011

FogL

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg fik laser i øret. Smertefrit. Og så var jeg røgfri. Trangen var der som sådan ikke. Det var kun vanerne der lige skulle laves om på.

Jeg har intet gjort, vi smed bare 15 pakker cigaretter ud i går, og nu går jeg og spiser hele tiden... en blanding af sult og rygetrang, tror jeg! 

Har prøvet at stoppe før, og det der hjalp mig mest, var plastre. Men er det no-go under graviditet? 

Anmeld

16. juni 2011

Frk-Lotusblomst

ciepige skriver:

Jeg har intet gjort, vi smed bare 15 pakker cigaretter ud i går, og nu går jeg og spiser hele tiden... en blanding af sult og rygetrang, tror jeg! 

Har prøvet at stoppe før, og det der hjalp mig mest, var plastre. Men er det no-go under graviditet? 

Puuha, har en gang stoppet med en kold tyrker. Denne gang tvang mand + svigerforældre mig til at holde ( skal lige siges jeg ikke er eller var gravid på tidspunktet, dog starter PB snart så fortryder ikke at jeg allerede er stoppet)

Rygestoppet har så også sat sine spor her. + 17 kg efter 1 år, har så fra 1 år - nu (1 og 6 måneder) holdt vægten på de 17 +. Men puuha. SKAM MIG!

Nej tror ikke du må bruge plaster, tyggegummi osv. Der er jo nikotin i bl.a.

Anmeld

16. juni 2011

Frk-Lotusblomst

ciepige skriver:

Og STORT TILLYKKE med maven forresten. :

Anmeld

16. juni 2011

FogL

Tusind tak :-) Er happy, happy!

Øv at man ikke må det, jeg er umulig til sådan noget standhaftighed.. MEN det er vigtigt, så mon ikke det lykkes denne gang? :-) 

Anmeld

16. juni 2011

Christopher&Andreas

ciepige skriver:

Tusind tak :-) Er happy, happy!

Øv at man ikke må det, jeg er umulig til sådan noget standhaftighed.. MEN det er vigtigt, så mon ikke det lykkes denne gang? :-) 

køb allen carrs ikke ryger bog den er ikke så dyr har hørt mange snakke om den virker

Anmeld

16. juni 2011

FogL

Christopher&Andreas skriver:

køb allen carrs ikke ryger bog den er ikke så dyr har hørt mange snakke om den virker

Jamen jeg er ikke i danmark endnu, og det skal være nu - lige nu. 

Anmeld

16. juni 2011

Christopher&Andreas

ciepige skriver:

Jamen jeg er ikke i danmark endnu, og det skal være nu - lige nu. 

århhh ok såå ved jeg desværre ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.