Oplevelser på Lolland????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

mortilfreja

lisbeth2910 skriver:

Nå for søren er de så "gamle"

Så vil jeg også sige middelaldercenteret i Nykøbing F.

På Marienlyst på falster kommer der fra d. 25/6 noget der hedder panda park. Det skulle være et kæmpe mobilt legeland (det som også er på div. festivaller om sommeren) Det fylder 2 marker så det er virkelig kæmpe - har ikke selv været der da det som sagt først åbner d.25/6 men det lyder fantastisk! Også for 2 store piger

Ja har godt hørt om Panda Park.. Vi skal hjem d. 25. men tænker at tager der forbi på hjemvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

LISBETH:-)

Ni-ko-li-ne skriver:

og middelalder centeret... det er hyggeligt:0)

og så er der goså en lille zoo i Nykøbing, den skal i dog ikke forrvente det viiiiiiiilde af;0)

De er ved og bygge zoo'en om så det ligner der er faldet en bombe og der er næsten ingen dyr. Dem der er, er burene ikke passet så man kan næsten ikke se dem for græs i knæhøjde.

vi har været der 2 gange den sidste måned - men det er kun fordi vi har årskort fra sidste år som stadig gælder, ellers vil jeg desværre sige at det lige pt. er spild af penge!

Anmeld

16. juni 2011

Ni-ko-li-ne

iris-mor skriver:

Hvis du tager til Maribo er der Domkriken, et lille frilandsmuseum, ruinerne.

Sejlture fx Maribosøerne, et smut til fx Fejø, det tager 15 min med færgen eller tag færgen til Tyskland.

Hvis i skal til Lalandia så prøv at melde dig ind i Lalandiaklub, det er gratis og giver rabat på rigtig mange ting. Du skal printe jeres medlemsskab ud, fordi de kort i skal bruge ikke vil nå frem inden i rejser.

ej ja, Fejø! det skal opleves... Jeg synes der er så hyggeligt derovre!

Anmeld

16. juni 2011

mortilfreja skriver:

Ja har godt hørt om Panda Park.. Vi skal hjem d. 25. men tænker at tager der forbi på hjemvejen

Vi skal også derhen - bor lige ved siden af!

Rigtig god ferie!

Anmeld

16. juni 2011

Ni-ko-li-ne

lisbeth2910 skriver:

De er ved og bygge zoo'en om så det ligner der er faldet en bombe og der er næsten ingen dyr. Dem der er, er burene ikke passet så man kan næsten ikke se dem for græs i knæhøjde.

vi har været der 2 gange den sidste måned - men det er kun fordi vi har årskort fra sidste år som stadig gælder, ellers vil jeg desværre sige at det lige pt. er spild af penge!

i know, vi har også været der et par gange indenfor de sidste 3 mdr... og jeg blev ret forarget over at de ikke havde rabat, nu hvor de bygger om

Anmeld

16. juni 2011

Ni-ko-li-ne skriver:

i know, vi har også været der et par gange indenfor de sidste 3 mdr... og jeg blev ret forarget over at de ikke havde rabat, nu hvor de bygger om

Det er der mange der gør, det er også for dårligt. Tror det koster 70 kr pr person for at se en masse huller i jorden, og nogen enkelte dyr. Synes det er åndsvagt for det eneste de får ud af det, er en masse dårlig omtale!

Anmeld

16. juni 2011

Ni-ko-li-ne

lisbeth2910 skriver:

Det er der mange der gør, det er også for dårligt. Tror det koster 70 kr pr person for at se en masse huller i jorden, og nogen enkelte dyr. Synes det er åndsvagt for det eneste de får ud af det, er en masse dårlig omtale!

ja, 70kr pr voksen..... Det er vaaaaaaaaanvittigt! ih, jeg får helt lyst til at tage i Middelaldercenteret! DET var så hyggeligt da man var barn....

Anmeld

16. juni 2011

SussieThyssen

mortilfreja skriver:

Tusind tak for de gode fif

Ja vi glæder os meget til at komme afsted.. Vi har snart været på ferie i alle landets dele.. Mangler lige øerne

Ja hver sin egn og sted, sine oplevelser og charme.
Jeg har også altid elsket at være på ferie i vores eget lille land
Rigtig god tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.