patella skriver:
Altså han ligger aldrig og snakker og vågner heller aldrig rigtigt. Det er kun sådan lidt smågråd for at få sutten og blive puttet. Men jeg forsøger mig nu med kun at gå derind hvis han lyder ulykkelig. I nat fik han også nattelyset tændt hele natten og jeg har kun været derinde to gange. Og jo, han falder hurtigt til ro igen heldigvis. Vi kan altid gå ud med det samme, han skal nok bare lige mærke os og selvfølgelig, som du skriver, lige serviceres lidt, og DET kunne jeg godt tænke mig at vænne ham fra...
Tænker jo lidt på, hvis der kommer en lille ny på et tidspunkt, så tror jeg ikke jeg har kræfter til at amme om natten og når den mindste så endelig sover, så rende i pendulfart ind til den store
Så han skal lære det NU! 
Hvad sker der hvis du ikke går derind? - Her var det virkelig som en gave da SP gav os det råd ikke og gå derind, eller hvis hun skreg hvert 3 minut skulle vi gå derind. - Det tog ca. 3-4 dage og vænne hende fra service niveauet, tror hun var et halvt år ca der.
Så det er nok nu du skal være hård for han er jo "vant" til du kommer når han råber, og han har været vant til det i 1 1/2 år. Jo længere tid han blir vant til det jo længere tid tager det og vænne ham af med det.
Du kan jo evt. prøve. Gi det en uge, en uge er ikke meget og "spilde" hvis det virker i lang tid. - Her er vi oppe måske en gang hver 14 dag, fordi hun skriger, for hun ved godt vi kommer ikke med det samme, og derfor falder hun som regel i søvn igen. Og bare det at man har sin nattesøvn er guld værd.
Evt vent til sommerferie hvis i har det, for han vil helt sikkert køre en nat hvor han bliver rigtig gal fordi du ikke kommer, men så længe du ved han er mæt, har drukket, har fået masser af kærlighed i løbet af dagen, har en tør numse og ikke har feber, ja så skriger han fordi han kan og fordi han vil se dig - det er han jo vant til - og det er så her du skal bestemme om han ikke kan vente med og "se" dig til om dagen, det er noget du skal gøre op med dig selv?
Det kan godt være jeg lyder hård, men det er endnu en gang det der har virket for os 
Du er også velkommen til og skrive privat hvis du har lyst, jeg er ikke ekspert og det er ikke sikkert at det der virker her virker hos dig, men jeg vil gerne hjælpe hvis jeg kan