Ja jeg vil gerne høre lidt til jeres erfaringer igen 
Min dreng er 1½ år og har siden han var ½ år gammel sovet igennem uden mad. Men han har altid vågnet mange gange, for at få sutten, eller lige blive puttet på den anden side el. lign. Og det gør han stadig. Han har masser af sutter med i seng, så der er et godt udvalg, samt 2-3 sutte/nusseklude, men han vågner alligevel uden at kunne finde sutterne selv 
Det skal siges at han ellers sover godt - kommer i seng ca. 19 - 19:30 og lægger sig UDEN problemer og falder selv i søvn efter ca. 10-30 minutter. Så sover han ca. til midnat, hvor showet så begynder. Og det kan gentage sig mellem 2-6 gange på en nat, nogle gange med under en times mellemrum
Han vil ikke noget andet end puttes og ha sut. Han græder ikke længe, han vil ikke ha vand og vi kan sagtens gå ud af værelset igen.
Tænker selvfølgelig også at han er en lille drømmer, men vi kan ofte høre på gråden, hvis det er det der er galt.
Hvad er jeres erfaringer? Er det helt normalt, og noget der går over af sig selv, eller kan vi gøre noget for at afhjælpe problemet?
Jeg er begyndt at lytte godt efter inden jeg går derind, dvs. hvis det kun er i søvne han gir kny fra sig, så blir jeg i sengen og så går det som oftest over af sig selv. Men ind i mellem kan jeg høre det ikke er tilfældet og så drøner jeg derind, for at han ikke skal vågne for meget...
Håber I vil hjælpe
Jeg trænger til SAMMENHÆNGENDE SØØØØØØØØØVN 
Ja, det der kender vi så alt for godt herhjemme. Vi gad ikke blive ved at rende, så vi endte med at tage ham ind i vores seng resten af natten, når han vågnede omkring midnat. Så sov han også videre resten af natten, og vi fik alle en bedre nattesøvn.
Idag fungerer det stadig sådan, men han er blevet bedre og bedre til at sove igennem hele natten, i hans egen seng, uden at vågne op, det gør han nu ca hver anden nat, så det er så dejligt!!
(Vores dreng er også 1½ )
Jeg ved ikke hvad i kan gøre så han ikke vågner om natten, men ville bare lige fortælle hvad der har virket gos os, men det er jo ikke alle der bryder sig om at have børnene liggende i sengen