Hjææææææælp!!!! Det haster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Caroline86

smillaluna skriver:

Jeg tænkte nemlig osse måneformørkelse! Flere på min facebook har skrevet at deres unger ikke vil sove.

Hvad gjorde du ved Laura? Lod du hende ligge eller tog du hende op? Lige nu sidder Mikkel i sin højstol og er i et vældigt humør

jeg lod hende ligge men gik op til hende og talte lidt med hende og puttede hende igen (og det gjorde vi så på skift ca 3 milliarder gange).... bedst som vi troede hun var faldet i søvn gik skrigeriet i gang igen, men nu har vi ikke hørt noget i over en halv time (hun trækker stadig vejret - har tjekket )...

hun er efterhånden blevet så stor at det er umuligt for mig og min trælse ryg at gå rundt med hende på armen... hun er jo på størrelsen med en 2-årig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Faith

Caroline86 skriver:

jeg lod hende ligge men gik op til hende og talte lidt med hende og puttede hende igen (og det gjorde vi så på skift ca 3 milliarder gange).... bedst som vi troede hun var faldet i søvn gik skrigeriet i gang igen, men nu har vi ikke hørt noget i over en halv time (hun trækker stadig vejret - har tjekket )...

hun er efterhånden blevet så stor at det er umuligt for mig og min trælse ryg at gå rundt med hende på armen... hun er jo på størrelsen med en 2-årig

Det er præcis det samme her... Bedst som vi han sover, starter hyleriet igen. Kunne de for hulan bare fortælle hvad der er galt! Det ville gøre det hele meget nemmere.

Anmeld

15. juni 2011

LISBETH:-)

smillaluna skriver:

Ja det tror jeg at jeg vil prøve... Skal man have en henvisning ved egen læge for at komme til ørelægen, eller ringer man bare og får en tid?

Beklager alle de dumme spørgsmål

Du ringer bare til ørelægen. De fleste ørelæger har en del akut tider så man kan komme til samme dag, især med små børn.

Jeg har selv 2 ørebørn der begge har fået dræn. og det lyder altså meget som når de havde væske i ørerne.

God bedring og  for lidt søvn til moaren

Anmeld

15. juni 2011

Caroline86

smillaluna skriver:

Det er præcis det samme her... Bedst som vi han sover, starter hyleriet igen. Kunne de for hulan bare fortælle hvad der er galt! Det ville gøre det hele meget nemmere.

Laura påstår hun er tørstig hver gang hun vågner! Men nu har hun altså drukket 2 hele glas vand og det sidste glas har kun været pjat hæhæ... og jeg ved hvor meget hun har drukket til eftermiddag så hun har have holdt totalt tørstestrejke nede i vuggeren hvis det skal passe sammen

Anmeld

16. juni 2011

Faith

Hej allesammen!

OMG en nat vi har haft!!!! Mikkel har været helt rundt på taget. Vi endte med at tage ham ind i vores seng kl 23.45 og så holdt han ellers fest til kl 2.00. Han tæskede rundt i sengen, pillede jesper i næsen, kyssede mig, sang, pludrede.... Og pruttede som en anden havnearbejder. Har en teori om at han måske har haft ondt i maven, men ringer nu alligevel til en ørelæge i dag.

Tak fordi i svarede mig kl l**t i går aftes

Ha en dejlig dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.