Hjææææææælp!!!! Det haster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Faith

Jeg er ved at blive sindssyg!!!!

Mikkel kom i seng kl 19.30 og har grædt lige siden. Jeg har prøvet alt! Gået rundt med ham, givet ham mad, ligget med ham på en dyne på gulvet, masseret hans mave, givet ham en panodil stikpille (her kl 23), ladet ham ligge, sunget for ham, snakket med ham, vugget ham. Intet virker!!!!

Når jeg tager ham op griner og pludrer han. Så snart jeg lægger ham tilbage i sengen starter sirenen. Det er ikke rigtig gråd, mere sådan en hysterisk hylen.

Hvad fanden gør jeg?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

LISBETH:-)

smillaluna skriver:

Mikkel kom i seng kl 19.30 og har grædt lige siden. Jeg har prøvet alt! Gået rundt med ham, givet ham mad, ligget med ham på en dyne på gulvet, masseret hans mave, givet ham en panodil stikpille (her kl 23), ladet ham ligge, sunget for ham, snakket med ham, vugget ham. Intet virker!!!!

Når jeg tager ham op griner og pludrer han. Så snart jeg lægger ham tilbage i sengen starter sirenen. Det er ikke rigtig gråd, mere sådan en hysterisk hylen.

Hvad fanden gør jeg?????

hmmm ørerne?

De få gange Elina har haft sådan et anfald har vi taget barnevognen ind i huset og så har jeg vugget hende i søvn, ved ikke om du har mulighed for det!

Men puha det er hårdt og synd for ham!

Anmeld

15. juni 2011

Carina1977

smillaluna skriver:

Hvad fanden gør jeg?????

Kunne det være mellemøresbetændelse?

Min søn havde meget ofte det som lille, og ofte uden feber. Han opførte sig nemlig på akkurat samme måde som du beskriver det.

Anmeld

15. juni 2011

Mi

Kan han have ondt i ørene, det ville i hvert fald passe med at det gør mere ondt når han kommer ned og ligge. Hvis panodil for ham til at falde til ro, så tyder det da i hvert fald på at han har haft ondt.

Anmeld

15. juni 2011

Caroline86

kan det være noget med måneformørkelsen? Laura har gjort præcis det samme her til aften, men hun sover altså nu

Nej, det kunne godt være ørerne, som de andre også nævner, men det kan jo også "bare" være at han vil have sin moar her til aften! lidt utryghed i forbindelse med den mentale udvikling måske?

jeg håber han snart falder i dyb snork og sover hele natten

knus

Anmeld

15. juni 2011

sandorff

smillaluna skriver:

Hvad fanden gør jeg?????

lige som alle de andre tænkte jeg også øre, men da jeg så læste du HAR givet ham  smertestillende...

ellers var det mit eneste bud...

Anmeld

15. juni 2011

Faith

Ja det ku godt være ørerne.. Det passer i hvert fald med at han stopper med at klynke når han kommer op. Skal jeg tage til vagtlægen, eller se tiden an? De gør vel ikke noget ved det nu alligevel gør de?

Anmeld

15. juni 2011

Faith

Caroline86 skriver:

kan det være noget med måneformørkelsen? Laura har gjort præcis det samme her til aften, men hun sover altså nu

Nej, det kunne godt være ørerne, som de andre også nævner, men det kan jo også "bare" være at han vil have sin moar her til aften! lidt utryghed i forbindelse med den mentale udvikling måske?

jeg håber han snart falder i dyb snork og sover hele natten

knus

Jeg tænkte nemlig osse måneformørkelse! Flere på min facebook har skrevet at deres unger ikke vil sove.

Hvad gjorde du ved Laura? Lod du hende ligge eller tog du hende op? Lige nu sidder Mikkel i sin højstol og er i et vældigt humør

Anmeld

15. juni 2011

LISBETH:-)

smillaluna skriver:

Ja det ku godt være ørerne.. Det passer i hvert fald med at han stopper med at klynke når han kommer op. Skal jeg tage til vagtlægen, eller se tiden an? De gør vel ikke noget ved det nu alligevel gør de?

Prøv og lægge ham med hovedet højt og se om han så vil sove.

Altså noget under senge benene i hovedenden.

Tvivler på at vagtlægen vil gøre noget hvis han ingen feber har. Men hvis det fortsætter ville jeg ringe til en ørelæge i morgen og få det tjekket.

Lyder meget som Amalie da hun var lille og led voldsomt at væske i ørerne.

Anmeld

15. juni 2011

Faith

lisbeth2910 skriver:

Prøv og lægge ham med hovedet højt og se om han så vil sove.

Altså noget under senge benene i hovedenden.

Tvivler på at vagtlægen vil gøre noget hvis han ingen feber har. Men hvis det fortsætter ville jeg ringe til en ørelæge i morgen og få det tjekket.

Lyder meget som Amalie da hun var lille og led voldsomt at væske i ørerne.

Ja det tror jeg at jeg vil prøve... Skal man have en henvisning ved egen læge for at komme til ørelægen, eller ringer man bare og får en tid?

Beklager alle de dumme spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.